ورزشی

نتایج بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری ۵ دیدار پیگیری و به پایان می رسد.

از ساعت ۱۵:۴۵ تیم های مس رفسنجان و تراکتور به مصاف یکدیگر رفتند. سپاهان از ساعت ۱۶ در دیگر بازی همزمان میزبان پیکان و شمس بود آذر در قزوین آلومینیوم دریافت کرد. پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند و در آخرین بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف هم خواهند رفت.

در ادامه می توانید نتایج زنده بازی های امروز را مشاهده کنید:

مس رفسنجان ۱ – تراکتور ۱ (نتیجه نهایی)
گل ها:
محمد اکبری در دقیقه ۹۰ برای مس رفسنجان – ریکاردو آلوز در دقیقه ۵۰ برای تراکتورسازی

توضیحات گل: آلوز پس از مهار توپ در زمین مس به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و با ضربه پای چپ تماشایی حامد لک را غافلگیر کرد. (گل اول تراکتور)

محمد اکبری نزدیک محوطه جریمه تراکتورسازی توپ را دریافت کرد و در دقیقه ۹۰ با شوت میدانی شانس خود را امتحان کرد که منجر به گل تساوی نارنجی پوشان شد. (گل اول مس رفسنجان)

سپاهان ۲ – پیکان ۳ (نتیجه نهایی)
گل ها:
فرشاد احمدزاده در دقیقه ۴ و رضا اسدی در دقیقه ۵۴ برای سپاهان – محمدحسین فلاح در دقایق ۱۶ و ۴+۴۵ و علی قربانی در دقیقه ۷۴ برای پیکان.

توضیحات گل: احمدزاده از اشتباه محمد ناصری دروازه بان پیکان برای مهار توپ استفاده کرد و با قرار گرفتن در مقابل آن خیلی زود موفق شد دروازه پیکان را باز کند. (گل اول سپاهان)

ضربه فلاح از سمت چپ محوطه جریمه سپاهان به پای سیاوش یزدانی برخورد کرد و پیام فارس پس از تغییر جهت نتوانست مانع از ورود توپ به دروازه شود. (اولین گل پیکان)

فلاح از همان نقطه ای که گل اول را زده بود این موقعیت را به دست آورد و بار دیگر با یک ضربه از زاویه تقریبا بسته شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد. (گل دوم تیر)

پس از ارسال رامین رضاییان به محوطه جریمه پیکان، رضا اسدی فرصت خوبی داشت تا توپ را با ضربه سر به سمت دروازه بزند. (گل دوم سپاهان)

پس از مهار موقعیت تک به تک حامد پاکدل، توپ مسدود شده در محوطه جریمه سپاهان با شوت علی قربانی ترکیب شد تا دروازه خالی سپاهان باز شود. (سومین گل پیکان)

آفتاب آذر ۲- آلومینیوم یک (نتیجه نهایی)
گل ها:
پوریا سرآبادانی در دقیقه ۵۱ و فراز امامعلی در دقیقه ۶۶ برای شمس. آذر – مهدی لیموچی در دقیقه ۹۰ برای آلومینیوم

توضیحات گل: پس از اعلام خطای هند و اعلام یک ضربه پنالتی به سود شمس آذرسرآبادانی این ضربه را در مقابل شیرجه دروازه بان آلومینیومی به گل تبدیل کرد.(اولین گل شمس آذر)

روی ارسال بلند به محوطه جریمه، فراز امامعلی موفق شد با ضربه سر دقیق دروازه آلومینیومی را باز کند. (دومین گل شمس آذر)

در دقیقه ۹۰ مهدی لیموچی موفق شد روی یک ضربه پنالتی وارد دروازه شمس شود آذر اما تلاش او برای تغییر نتیجه به نفع تیمش مفید بود. (اولین گل آلومینیومی)

پرسپولیس یک – فولاد ۲ (تا دقیقه ۴۸)

گل ها: استون اورونوف در دقیقه ۳۵ برای پرسپولیسموسی کولیبالی در دقیقه ۱۱ و عبدالکریم حسن (گل به خودی) در دقیقه ۴۲ برای فولاد.

توضیحات گل: موسی کولیبالی که پاس وحید حیدریه را در محوطه جریمه پرسپولیس دریافت کرده بود از زاویه بسته به توپ ضربه زد و علیرضا بیرانوند با اشتباه باورنکردنی توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد. (گل اول فولاد)

استون اورونوف با همکاری مهدی ترابی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با وجود دخالت بازیکنان حریف موفق شد با ضربه پای راست دروازه کریستوفر کنت را باز کند. (گل اول پرسپولیس)

با اشتباه مدافعان پرسپولیس، عبدالکریم حسن سعی کرد توپ سرگردان را در محوطه جریمه دفع کند که به اشتباه آن را وارد دروازه پرسپولیس کرد. (گل دوم فولاد)

استقلال خوزستان – استقلال (از ساعت ۱۹:۴۵)
گل ها:-
توضیحات گل:-

این گزارش به روز رسانی خواهد شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا