اخبار اقتصاد ایران

نتایج خودروهای وارداتی اعلام شد | فرصت ۵ روزه برای واریز وجه

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودروها از اعلام نتایج خودروهای وارداتی و بارگیری آنها در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از عصر امروز (شنبه) خبر داد.

افق میهن به نقل از ایسنا، مدیر سامانه یکپارچه خودروها از اعلام نتایج خودروهای وارداتی و بارگیری آنها در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از عصر امروز (شنبه) خبر داد.

مهدی تقدسی ضمن اعلام این خبر اعلام کرد: نتایج هفدهمین مرحله عرضه خودروهای وارداتی مشخص و در سایت سامانه یکپارچه خودروها بارگذاری شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها ادامه داد: به این ترتیب متقاضیانی که در مهلت مقرر از بین ۳۶ مدل خودروی عرضه شده، پنج اولویت را ثبت کرده بودند، از عصر امروز (شنبه) می توانند به سایت سامانه یکپارچه مراجعه کنند. عرضه خودروهای وارداتی به آدرس saleauto .ir تا از نتیجه تخصیص یا عدم تخصیص آنها مطلع شود.

وی تاکید کرد: مشتریانی که تخصیص داده شده اند پس از دریافت پیامک پرداخت از سوی شرکت واردکننده خودرو، پنج روز فرصت دارند تا پرداخت را انجام دهند.

تقدیسی تصریح کرد: در صورتی که متقاضی در این مدت پول خود را واریز نکند از لیست تخصیص حذف می شود و برای مراحل بعدی باید از ابتدا شروع کرده و حساب نیابتی تعریف کند. همچنین با توجه به عرضه این مرحله از خودروهای وارداتی، آخرین فرصت برای ثبت درخواست خودرو برای متقاضیان مرحله اول (ثبت نام ها و دارای اولویت های مرحله اول) در صورت عدم ثبت نام بود. درخواست خودرو (با توجه به اینکه نسبت به متقاضیان جدید اولویت داشتند)، دیگر نوبت آنها از بین نمی رود و برای ثبت نام در مراحل بعدی عرضه باید از ابتدا شروع کنند. در واقع دیگر صف تخصیص وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا