ورزشی

نتایج ۷ دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال/ جشنواره گل در تبریز و برد سپاهان در اهواز

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری هفت دیدار قبل از شهرورد پایتخت آغاز شد تا با جدال حساس استقلال و پرسپولیس به پایان برسد.

از ساعت ۱۸:۴۵ پیکان و ملوان، ذوب آهن و استقلال خوزستان، گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند و از ساعت ۱۹ چهار دیدار تراکتور و فن، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان، مازندران و نساجی شمس برگزار شد. .آذر قزوین، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان برگزار شد.

نتایج بازی های امروز را در زیر مشاهده می کنید:

پیکان ۱ – ۰ ملوان
گل ها: محمد حسین فلاح ۱۵ دقیقه
توضیحات گل ها: ضربه ایستگاهی فرشید اسماعیلی روی دروازه ملوان ارسال شد و فلاح با ضربه ای زیبا توپ را وارد دروازه ملوان کرد.

ذوب آهن ۰-۲ استقلال خوزستان

گل ها: جواد آقایی پور در دقیقه ۳۲ و پیمان رنجبری در دقیقه ۵۳ برای استقلال خوزستان.

شرح گل ها: پس از اینکه توپ پشت محوطه جریمه به جواد آقایی پور رسید، او در دقیقه ۳۲ با یک ضربه کات زیبا توپ را به گل تبدیل کرد تا اولین گل بازی به ثمر برسد. در دقیقه ۵۳ توپ توسط پیمان رنگبری به پشت محوطه جریمه منتقل شد و ضربه او که به نظر می رسید توسط دروازه بان مهار شود به پای مدافع ذوب آهن برخورد کرد و با تغییر جهت تبدیل به گل شد.

گل گهر سیرجان ۱ – ۰ صنعت نفت آبادان

گل ها: احمدرضا زنده روح در دقیقه ۸۱ برای گل گهر
شرح گل ها: زنده روح در دقیقه ۸۱ بازی با غفلت و اشتباه دروازه بان و مدافعان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان توانست توپ را از نقطه کرنر به گل تبدیل کند.

تراکتور ۴-۲ هوادار

گل ها: گوستاو واگنین در دقیقه ۶، رحمان جعفری در دقیقه ۵۳ و ۷۳ و میلوش دلتیچ در دقیقه ۵۸ برای تراکتور و امین پورعلی در دقیقه ۸۰ و مهدی باقری در دقیقه ۹۰ برای هوادار.

توضیحات گل ها: کرنر ارسالی از سمت راست با برخورد به یکی از بازیکنان تراکتورسازی به گوستاو رسید تا او در حالت نشسته گل اول بازی را به ثمر برساند. رحمان جعفری پس از ارسال زیبا از سمت راست گل دوم تراکتوری ها را به ثمر رساند و دلتیچ شوت تمرین شده ای را به گوشه دروازه این هوادار فرستاد.

رحمان جعفری بار دیگر در دقیقه ۷۳ گل چهارم تراکتور را به ثمر رساند و از آشفتگی خط دفاعی هواداران استفاده کرد و گل چهارم این دیدار به راحتی به ثمر رسید.

در ادامه امین پورعلی با یک ضربه ایستگاهی زیبا در دقیقه ۸۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز گل اول شاگردان مسعود شجاعی را به ثمر رساند. مهدی باقری در دقیقه ۹۰ پس از چند پاس پیاپی این بار از داخل محوطه جریمه با یک ضربه ساده گل دوم هوادر را به ثمر رساند.

آلومینیوم اراک ۱-۳ مس رفسنجان

گل ها: امین کاظمیان ۲+۴۵ برای آلومینیوم اراک و مهدی ترکمان ۵+۴۵ دقیقه و منتظر محمد در دقایق ۶۰ و ۸۳ برای مس رفسنجان.

توضیحات گل ها: گل اول این دیدار را کاظمیان با یک کار ترکیبی بسیار زیبا به ثمر رساند و توپی که از زمین آلومینیوم برای ضدحمله فرستاده شد با پاس پشت پا به کاظمیان رسید و او توپ را در اختیار گرفت. با یک حرکت با پای چپ وارد تور شد. دروازه مس به رفسنجان رسید.

شادی بازیکنان آلومینیوم زیاد طول نکشید و مس رفسنجان سه دقیقه بعد توسط ترکمن به گل رسید و این بازیکن با پای چپ به زیبایی هر چه تمامتر به تور دروازه برخورد کرد. منتظر محمد در دقیقه ۶۰ یک سوپرگل با پای چپ از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه آلومینیومی اراک فرستاد تا دومین گل رفسنجانی ها در این دیدار به ثمر برسد.

منتظر محمد در دقیقه ۸۳ از فاصله ای مشابه گل اول یک سوپرگل دیگر به ثمر رساند تا شاهد گل چهارم این دیدار باشیم.

نساجی مازندران ۱ – ۰ شمس آذر قزوین

گل ها: مهرداد عبدی در دقیقه ۶۸
شرح گل ها: گل اول این دیدار را مهرداد عبدی در دقیقه ۶۸ با قیچی منحصر به فرد و استثنایی به ثمر رساند تا هواداران مازندرانی حاضر در ورزشگاه خود در شادترین حالت ممکن قرار بگیرند.

فولاد خوزستان ۱ – ۳ سپاهان اصفهان

گل ها: رضا شخاری دقیق ۴، شهریار مغانلو در دقیقه ۵۶ و رضا اسدی در دقیقه ۷۴ برای سپاهان و محمد عسگری در دقیقه ۲۶ برای فولاد.

توضیحات گل ها: با ارسال دقیق رامین رضاییان از سمت راست، رضا شخاری با ضربه سر زیبا توپ را وارد دروازه فولاد کرد تا گل اول بازی به ثمر برسد. در ادامه محمد عسگری در دقیقه ۲۶ پس از پاس عمقی زیبا از پشت خط دفاعی سپاهانی ها با پای چپ دروازه را باز کرد. رضا شکاری با یک پاس عمقی دیدنی توپ را برای شهریار مغانلو فرستاد و این مهاجم فرصت طلب با پای چپ به زاویه راست توپ را زد و گل دوم سپاهانی ها در اهواز مقابل فولاد به ثمر رسید.

گلر سوم سپاهان در این دیدار رضا اسدی بود و این بازیکن توانست با ضربه ای زیبا و محکم توپ را به تیرک بالای دروازه فولاد بزند که در ادامه توپ وارد دروازه شد و به طاق دروازه چسبید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا