ترندهای روز

نجات دختر خردسال از چنگ مرد آدم‌ربا

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

فرمانده انتظامی خراسان رضوی که از لحظه وقوع این حادثه تلخ مستقیماً بر عملیات کارآگاهان نظارت می کرد، روز گذشته پس از رهایی کودک از چنگال آدم ربا به روزنامه خراسان گفت: ساعت ۱۸:۳۰ بیست و نهم مرداد حادثه کودک. آدم ربایی به پلیس گزارش شد و با توجه به اهمیت و حساسیت این گونه جرائم در خراسان رضوی، بلافاصله گروه تخصصی از کارآگاهان مجرب پلیس، تحقیقات ویژه را آغاز کردند.

سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی افزود: تحقیقات کارآگاهان حاکی از آن بود که راننده خودرو ساینا سفید رنگ دختر ۱۸ ماهه ای به نام «لعیا-س» را از پارک گلیل بلوار شهید رستمی که در کودکی مشغول بازی بود، ربود.

رئیس حراست سرزمین خورشید با اشاره به نگرانی خانواده کودک افغانستانی تصریح کرد: ابتدا جمعی از مشاوران نخبه پلیس در کنار این خانواده قرار گرفتند و اقدامات روانی را برای تقویت روحیه آنها آغاز کردند و از سوی دیگر مشاهدات اطلاعاتی کارآگاهان در ادامه یافت آنها در حالی ادامه یافت که تحقیقات کارشناسی نشان داد خودروی مورد استفاده رباینده یازدهمین خودرو بوده است. تیر از منطقه قاسم آباد به سرقت رفته است. با وجود این تلاش کارآگاهان با تغییر نحوه عملیات وارد مرحله جدیدی شد و سرنخ های مهمی به دست آمد.

سردار تقوی افزود: در نهایت کارآگاهان با استفاده از تجربه سلسله مراتب فرماندهی و استفاده از فناوری های روز پلیسی موفق به شناسایی رباینده جوان شدند و وی را زیر چتر اطلاعاتی قرار دادند.

این فرمانده ارشد انتظامی که کوله باری از تجربیات ارزنده پلیسی بر دوش خود دارد، در ادامه توضیح داد: طولی نکشید که ماموران آموزش دیده پلیس با توجه ویژه و اجرای هدفمند طرح مهار، آدم ربا را در بلوار شهید رستمی متوقف کردند. بر اساس تدابیر امنیتی، این دختر از چنگ آدم ربا رها و به مادرش تحویل داده شد.

سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی که شاهد اشک شوق مادر این کودک بود به خبرنگار روزنامه خراسان گفت: با دستور مقام قضایی کاوش های ویژه برای ریشه یابی این ماجرا آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا