اخبار اقتصاد ایران

نحوه خاموش کردن یخچال سامسونگ

چگونه یخچال سامسونگ را خاموش کنیم؟ در این مقاله از سری مقالات آموزشی سعی داریم نحوه خاموش کردن یخچال را برای شما شرح دهیم. اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

گاهی اوقات لازم است برای جابجایی دستگاه یا رفتن به یک سفر طولانی، یخچال و فریزر خود را خاموش کنید، اما اصولاً نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید.

خاموش کردن یخچال سامسونگ نقش مهمی در سلامت قطعات مختلف آن دارد.

بنابراین باید به این موضوع توجه داشته باشید و در صورت نیاز به جابجایی دستگاه با استفاده از دفترچه راهنما این کار را انجام دهید. بسیاری از افراد از این فرد می پرسند که چرا باید یخچال خود را خاموش کنیم؟

یکی از دلایلی که می توان به آن اشاره کرد این است که گاهی می گویند برای بیرون رفتن از خانه یا رفتن به مسافرت بیش از یک هفته نیازی به روشن گذاشتن یخچال نیست.

حالت خنک کننده یخچال به حالتی گفته می شود که در آن یخچال روشن است اما هیچ سرمایی ندارد. حالت خنک کننده زمانی مفید است که برای مدت طولانی در خانه نیستید، اما ترجیح می دهید یخچالتان روشن باشد. حتی در این حالت یخچال اثر خنک کنندگی ندارد و فقط روشن است و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

چگونه یخچال سامسونگ را خاموش کنیم؟

گاهی اوقات ممکن است به اشتباه دکمه غیرفعال کردن را فشار داده باشید. بنابراین می خواهید بدانید که چگونه یخچال را خاموش کنید.

چگونه یخچال سامسونگ را خاموش کنیم

برای خاموش کردن یخچال باید یک سری اقدامات انجام دهید تا بتوانید این فرآیند را به درستی انجام دهید.

نحوه خاموش کردن خنک کننده در یخچال سامسونگ

دکمه فریزر را روی صفحه یخچال خود پیدا کنید

همچنین دکمه هشدار را پیدا کنید

هر دوی این دکمه ها را با هم نگه دارید تا زمانی که صدای بوق را بشنوید

اکنون یخچال شما باید با موفقیت خاموش شود.

اهمیت خاموش کردن یخچال سامسونگ

اگر قصد دارید برای مدت زمان مشخصی مثلاً یک تا دو هفته از خانه خارج شوید، بهتر است یخچال و فریزر خود را خاموش کنید. کارشناسان توصیه می کنند که در مواقعی که به دستگاه خود نیاز ندارید، لازم نیست از برق برای دستگاه خود استفاده کنید. بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که طبق استانداردهای لازم بر اساس برند و مدل دستگاه خود اقدامات لازم را برای خاموش کردن آن انجام دهید.

خاموش کردن حالت بدون سرمای یخچال سامسونگ

امروز می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه می توانید حالت خنک کننده یخچال ساید بای ساید سامسونگ را غیرفعال کنید. البته اگر یخچال شما روی حالت دمو تنظیم شده است، پیشنهاد می کنیم مقاله غیرفعال کردن حالت دمو یخچال را مطالعه کنید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه حالت دمو یا ذخیره یخچال خود را خاموش کنید.

حالت خنک کننده چه کاری انجام می دهد؟

حالت خنک کننده، یخچال، فریزر و یخ ساز را خاموش می کند. در نتیجه هیچ سرمایی در یخچال جریان نخواهد داشت. البته یکی دیگر از کاربردهای این حالت این است که اگر وسایل زیادی دارید و می خواهید آنها را در یخچال قرار دهید، یخچال را در حالت سرد قرار دهید و با خیالی آسوده وسایل خود را داخل یخچال قرار دهید تا گاز داخل یخچال یخچال تمام نمی شود و باید آن را شارژ کنید. گاز را در یخچال بگذارید.

نحوه غیرفعال یا خاموش کردن حالت بدون سرما یخچال سامسونگ

ممکن است بچه ها این حالت را ناآگاهانه یا به هر دلیل دیگری فعال کرده باشند. اکنون زمان آن است که Cooling Off را خاموش کنید. برای این کار لازم است دکمه های Freezer + Alarm را به مدت ۵ یا ۸ ثانیه روی هم نگه دارید تا صدای بوق از یخچال شنیده شود.

در برخی از مدل ها باید سه دکمه را همزمان فشار دهید. به عنوان مثال، ممکن است یخچال شما با دکمه های فریزر + زنگ هشدار + یخچال از حالت خنک کننده خارج شود.

نحوه غیرفعال یا خاموش کردن حالت بدون سرما یخچال سامسونگ

نحوه غیرفعال کردن حالت Cooling Off در یخچال خانواده هاب سامسونگ

Samsung-Family-Hub

در مدل Family Hub باید موارد زیر را انجام دهید:

مدیر یخچال > تنظیمات یخچال > خنک کننده > غیرفعال کردن > ادامه

چگونه یخ ساز یخچال سامسونگ را خاموش کنیم

اگر می خواهید یخ ساز را برای جلوگیری از سرریز شدن سبد یخ غیرفعال کنید، لطفاً با دنبال کردن دستورالعمل های زیر آن را خاموش کنید.

چگونه یخ ساز سامسونگ را خاموش کنیم

نوع ۱. دکمه یخ ساز را فشار دهید و آن را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید تا نشانگر خاموش شدن یخ ساز روشن شود.

نوع ۲. دکمه یخ ساز را فشار دهید و حداقل ۳ ثانیه نگه دارید تا یخ ساز خاموش شود.

یخ ساز دارای دو نشانگر (روشن/خاموش) است که وضعیت آن را نشان می دهد.

هنگامی که یخ ساز کار می کند، نشانگر ON روشن است.

هنگامی که یخ ساز کار نمی کند، نشانگر OFF روشن است.

زمانی که یخ ساز روشن است اما برای آن کار نمی کند تعمیرات یخچال سامسونگ انجام دادن.

نکته:

وقتی یخ ساز خاموش است، عملکرد یخ سازی غیرفعال می شود و حتی اگر دکمه های Cubed Ice یا Crushed Ice را روی پانل یخ ساز فشار دهید، یخ نخواهید داشت. برای فعال کردن عملکرد یخ سازی، باید یخ ساز را روشن کنید.

هنگامی که یخ ساز خاموش است، اگر اهرم یخ ساز را حداقل به مدت ۵ ثانیه فشار دهید، یخ ساز به طور خودکار روشن می شود.

وقتی یخ ساز را خاموش می کنید، باید حداقل ۱ دقیقه صبر کنید تا دوباره آن را روشن کنید.

نحوه استفاده از عملکرد خاموش کردن یخ ساز

وقتی حالت Ice Off را انتخاب می کنید، تمام یخ را از مخزن یخ بردارید.

اگر یخ در این مخزن باقی بماند، ممکن است به هم بچسبد و جدا کردن آن دشوار باشد.

برای جدا کردن ایمن سینی یخ و جلوگیری از آسیب، کف سینی را با یک دست و کناره سینی را با دست دیگر بگیرید. سپس مخزن را بالا و خارج کنید.

برای برگرداندن ظرف یخ به یخچال، آن را محکم در فضای مشخص شده فشار دهید. اگر ظرف یخ محکم در جای خود فشار داده نشود، ممکن است یخ داخل آن ذوب شود. اگر مخزن جا نمی شود، فنر یخ ساز را ۹۰ درجه بچرخانید و دوباره امتحان کنید.

توجه: زمانی که یخچال فریزر کار می کند، داخل مخزن یخ بسیار سرد است. دست خود را در قسمت عمیق مخزن یخ قرار ندهید.

نحوه روشن و خاموش کردن اخطار درب یخچال فریزر سامسونگ

هنگامی که یخچال برای رسیدن به مشتری از کارخانه خارج می شود، ویژگی هشدار درب به طور پیش فرض روشن می شود. اگر می‌خواهید خودتان این هشدار را خاموش و روشن کنید، لطفاً دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

بارگذاری

نحوه روشن/خاموش کردن هشدار درب یخچال

برای روشن کردن زنگ درب، دکمه زنگ درب را لمس کنید.

هنگامی که عملکرد زنگ درب فعال می شود، نشانگر آن روشن می شود. اگر درب دستگاه بیش از ۲ دقیقه باز باشد، این نشانگر چشمک می زند و آلارم دستگاه به صدا در می آید.

برای خاموش کردن ویژگی هشدار درب، دوباره دکمه Door Alarm را لمس کنید. نشانگر هشدار درب خاموش می شود.

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا