ترندهای روز

نخستین بیانیه ترامپ پس از ترور نافرجام

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین بیانیه خود پس از تیراندازی در تجمع افق میهناتی خود در پنسیلوانیا گفت که گلوله به گوش راستش اصابت کرده است.

به گفته سی آن. ترامپ روز یکشنبه در بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی خود “SocialTruth” نوشت: می‌خواهم از سرویس مخفی ایالات متحده و همه نیروهای مجری قانون برای واکنش سریع آنها به تیراندازی که به تازگی در باتلر، پنسیلوانیا رخ داد، تشکر کنم.

اولین بیانیه ترامپ پس از سوء قصد نافرجام

وی افزود: مهمتر از آن، تسلیت خود را به خانواده مقتول این تجمع افق میهناتی اعلام می کنم. و همچنین به خانواده یک نفر دیگر که به شدت مجروح شده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: غیرقابل باور است که چنین حادثه ای در کشور ما رخ دهد. در حال حاضر چیزی از ضارب که اکنون کشته شده است، در دست نیست.

ترامپ اعلام کرد: مورد اصابت گلوله ای قرار گرفتم که قسمت بالای گوشم را سوراخ کرد. وقتی صدای وزوز و شلیک گلوله را شنیدم، بلافاصله متوجه شدیم که اتفاقی افتاده است و بلافاصله احساس کردم که گلوله روی پوستم پاره شد. من خیلی خونریزی کردم خب بعد فهمیدم چی شد خدا آمریکا را حفظ کند

روز شنبه به وقت محلی، ترامپ برای سخنرانی در کمپین افق میهناتی به باتلر، پنسیلوانیا رفت که تیراندازی سخنرانی او را قطع کرد و باعث وحشت در تظاهرات شد.

مقامات آمریکایی گفته اند که در این حادثه تیرانداز و یکی از شرکت کنندگان در تجمع کشته شده اند.

به گفته مقامات آمریکایی، آنها در حال بررسی این تیراندازی به عنوان سوء قصد به جان ترامپ هستند.

بسیاری از مقامات سابق و فعلی آمریکا و همچنین مقامات خارجی این تیراندازی را محکوم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا