اخبار اقتصاد ایران

نخستین تصاویر از محل انفجار خطوط انتقال گاز سراسری

شرکت انتقال گاز ایران از آماده باش هر ده منطقه عملیاتی و آغاز عملیات تعمیر خطوط آسیب دیده بر اثر انفجار صبح امروز خبر داد.

ایران تحلیل حوالی ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه ۲۵). بهمن(ماه) حادثه در چند منطقه از خطوط لوله گاز کشور در استان های چهارمحال و بختیاری و استان فارس رخ داد.

بر اساس این گزارش، تیم های عملیاتی بلافاصله پس از وقوع حادثه و پس از مهار آتش سوزی به محل اعزام شدند، عملیات حفاری و برش در خطوط ۴۲ اینچی خط اول سراسری با حضور به موقع کارکنان سازمان آغاز شده است. منطقه عملیات انتقال گاز ۲. همچنین عملیات فیتینگ، جوشکاری، رادیوگرافی، تهویه، تزریق گاز و فشار در اسرع وقت انجام می شود.

اقدامات لازم برای تعمیر خط لوله ۵۶ اینچی آسیب دیده خط ۱۰ سراسری گاز صفاشهر استان فارس نیز در حال انجام است. اکنون تمامی مناطق ده گانه عملیات انتقال گاز در آماده باش کامل به سر می برند و نیروهای عملیاتی و فنی را به مناطق آسیب دیده اعزام کرده اند.

شرح آخرین وضعیت انفجار خطوط انتقال گاز

سعید عقلی – مدیر دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ایران نیز آخرین وضعیت انفجارهای خرابکارانه خطوط انتقال گاز را تشریح کرد و گفت: بر اثر انفجار خطوط انتقال گاز کشور حوالی ساعت یک بامداد امروز با تغییر. طرح خطوط و برگزاری جلسات مدیریت بحران از همان ابتدا با حضور وزیر نفت و همه معاونان و مشاوران وزارت نفت توانستیم وضعیت شبکه گاز کشور را ثابت نگه داریم.

وی افزود: با مدیریت مصرف در بخش های مختلف، وضعیت گازرسانی در کشور عادی است و هم اکنون گروه های عملیاتی در منطقه بروجن وظایف خود را در سطح بالایی انجام می دهند تا هر چه سریعتر خط لوله منطقه به بهره برداری برسد. .

مدیر دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در قطعه صفاشهر به دلیل شدت آتش سوزی به خاموشی کامل نزدیک شده ایم و امید است تا پایان امروز به بهره برداری برسد تا گاز عرضه به حالت عادی بازخواهد گشت.”

تصاویر زیر مربوط به ترمیم قطعات آسیب دیده خط اول ۴۲ اینچ گاز ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا