خودرو

نخستین سامانه دانش‌بنیان خودرویی کشور توسط ایران‌خودرو رونمایی شد


آنچه دیگران می خوانند:

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور شناسایی ظرفیت های دانشی خارج از مجموعه خود از ظرفیت های مختلفی همچون معاونت علمی سامانه های فناوری و سامانه نان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استفاده کرده و وب سایت اختصاصی طراحی کرده است. ، برای توسعه ارتباطات و گسترش فعالیت ها. او با کمک ظرفیت موجود در وزارت عطاف بر دانش اولیه خود متمرکز شده است.

حاصل این همکاری، توسعه اولین سامانه دانش بنیانی خودرو کشور است.

این سامانه که دارای ظرفیت های رشد مناسبی است، بستر قابل قبولی برای ارتباط مستقیم و غیر اداری با شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها و دانشگاه ها در سطح گروه صنعت برای پاسخگویی به نیازهای فناورانه صنعت خواهد بود.

در این سامانه امکان ثبت شرکت های دانش بنیان، ارائه توانمندی های خود بر اساس طبقه بندی رشته های علمی و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ارسال نیازهای محاسبه شده شرکت ها و معاونان گروه صنعتی ایران خودرو وجود دارد. به شرکت های دانش بنیان و در آینده نزدیک به دانشگاه های کشور. .

طراحی و توسعه این سامانه با پیشنهاد و محوریت مدیریت و نظارت بر بنگاه های تولیدی و دانش بنیان ایرانیان خودرو و با همکاری موسسه ISC وزارت عطاف و به صورت رایگان و صرفا انجام شده است. با تخصص این مرکز در مدت هشت ماه.

این سامانه همچنین می تواند به عنوان زیرساختی برای توسعه زیرساخت های وب سایت جامع ایران خودرو باشد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فناوری بازار با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم معاونت علمی معاونت پژوهشی وزارت علوم و رئیس ستاد برگزاری هفته ملی پژوهش و فناوری، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد. در تاریخ ۲۰ الی ۲۲ دسامبر در مصلی تهران سوگند یاد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا