فناوری

نخستین واکنش به ترور العاروری؛ حزب‌الله با ۶۲ راکت یکی از دو پایگاه اطلاعاتی اصلی ارتش اسرائیل را هدف قرار داد / آژیر‌ها در ۹۴ شهرک اسرائیلی فعال شد

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز (شنبه) با ده ها موشک به مقر اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی حمله کرد.

به گزارش « میهن تجارت »، رسانه های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) از فعال شدن زنگ خطر در ده ها شهرک در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش فارس، در پی این گزارش، منابع اسرائیلی از فعال شدن زنگ هشدار در ۹۴ شهرک اسرائیلی به دلیل احتمال نفوذ پهپاد و شلیک موشک خبر دادند.

لحظاتی بعد منابع خبری از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر اطلاعات «میرون» در شمال فلسطین اشغالی با ۳۰ تا ۴۰ موشک خبر دادند.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی بعد مدعی شد که ۴۰ موشک به سمت مقر اطلاعات میرون شلیک شده است.

به گزارش رسانه های اسرائیل، ارتش این رژیم در پی این حمله ۱۲ تقاطع و خیابان را در مناطق شمالی فلسطین بسته است. ارتش اسرائیل در پاسخ به این حمله، مناطقی را در جنوب لبنان هدف حمله توپخانه ای قرار داد.

لحظاتی بعد مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که پایگاه اطلاعاتی میرون در شمال در واکنش اولیه به ترور شهید «صالح العاروری» معاون دفتر سیاسی حماس و یارانش اشغال شده است. فلسطین – یکی از دو پایگاه اصلی اطلاعات رژیم صهیونیستی – توسط ۶۲ موشک نابود شد.

حزب الله خاطرنشان کرد: این پایگاه که بر فراز کوه الجرماق، بلندترین کوه فلسطین اشغالی قرار دارد، مرکز اصلی مدیریت و کنترل ارتش اسرائیل و تنها مرکز کنترل هوایی در مناطق شمالی فلسطین و فلسطین است. . یکی از دو پایگاه اصلی رژیم صهیونیستی.

پس از شروع حملات ارتش صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر (۱۵ مهرمقاومت اسلامی لبنان صدها بار پایگاه‌ها و مقرهای اطلاعاتی و نظامی اسرائیل در شمال فلسطین را هدف قرار داده است.

حزب الله تاکید کرده است که تا زمانی که تجاوزات علیه مردم غزه ادامه داشته باشد به حملات خود در مناطق شمالی فلسطین ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا