اخبار اقتصاد ایران

نرخ‌های جدید بلیت هواپیما اعلام شد+ لیست قیمت‌ها

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از اعلام نرخ جدید بلیت هواپیما توسط برخی شرکت ها خبر داد.

ایران تحلیل، مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا نرخ های جدید بلیت هواپیما تعیین شده است یا خیر، گفت: حدود ۱۰ تا ۱۲ ایرلاین وجود دارد. نرخ های جدید خود را اعلام کرده اند. و این قیمت ها را در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی و سایت های خودشان آپلود کرده اند.

وی افزود: با وجود تورم و افزایش دستمزدها و برخی هزینه های ارزی در خارج از کشور، شرکت های هواپیمایی همچنان مسیرهای پروازی خود را بر اساس نرخ ۴۰ دلار برای هر ساعت صندلی تعیین می کنند و به تدریج قیمت ها را اعلام می کنند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی تصریح کرد: هر شرکتی مجاز است برای مسیرهای پروازی مختلف قیمت خود را اعلام کند. شرکت ها کلاس های قیمتی متفاوتی دارند و تمامی شرکت ها موظف به رعایت سقف قیمت هستند.

وی ادامه داد: همچنین اخطاریه داده ایم که مسافران در صورت خرید بلیت بالاتر از نرخ های اعلام شده از سوی شرکت ها به ایمیل info@aira.ir یا شماره پیام رسان آیتا به شماره ۰۹۹۱۲۰۵۳۵۹۷ مکاتبه کنند و قطعا رسیدگی خواهد شد.

سامانی در خصوص سقف قیمتی مسیرهای پرتردد گفت: به عنوان مثال سقف قیمت بلیت اقتصادی تهران – مشهد حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تهران – تبریز حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تهران است. -شیراز دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان. .

وی در پایان گفت: زمانی که بازار به تعادل برسد، عرضه بلیت افزایش و قیمت ها کاهش می یابد. قطعا قیمت های جدید کمتر از قیمت های فعلی بازار و حتی سقف تعیین شده توسط خود شرکت ها خواهد بود. ما اطمینان می دهیم که این آزادسازی به نفع مردم و شرکت ها خواهد بود.

نرخ های جدید برخی از شرکت ها به شرح زیر است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا