بانک و بیمه

نرخ سود بین بانکی هم کاهشی شد| در بازار یکپارچه سبز بورس طلا و دلار نزولی شدند

به گزارش افق میهن، کارشناسان معتقدند کاندیدای منتخب مردم برای نهمین دوره ریاست جمهوری مورد استقبال بازار پولی و مالی قرار گرفت به طوری که بازار یکپارچه سرمایه سبز شد، نرخ دلار و سکه کاهش یافت و قیمت تتر نیز ۳۰۰۰ کاهش یافت. تومان .

شاخص بورس در زمان نگارش این مطلب بیش از ۷۴ هزار واحد رشد کرده بود و قیمت طلا با اندکی افزایش در زمان نگارش با حدود ۵۰ هزار تومان کاهش به ۳ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان رسید. قیمت دلار نیز تغییر کانال داد و از ۶۰ هزار تومان به ۵۰ هزار تومان رسید. در زمان تعدیل گزارش قیمت ۵۹۲۰۰ تومان بود.

گزارش جدید تغییرات نرخ سود بین بانکی نشان می دهد که نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ تیرماه به ۲۳.۶۳ درصد رسید که نسبت به هفته قبل ۳۰۰ درصد کاهش داشته است.

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۱۵ تیرماه نسبت به هفته قبل بدون تغییر ۲۳.۶۶ درصد بود. در هفته پایانی خرداد ماه، نرخ سود بین بانکی به بالاترین حد خود در سال جاری رسید و رکورد ۲۳.۶۶ درصدی را در هفته پایانی خرداد به ثبت رساند.

نرخ سود بین بانکی نیز در هفته منتهی به ۲۳ ژوئن به رکورد ۲۳.۶۳ درصد رسید. همچنین در هفته منتهی به ۲۵ خرداد این نرخ به ۲۳.۶۴ درصد رسید که نسبت به هفته قبل ۳۰۰ درصد افزایش داشت. نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۹ خرداد این ماه به ۲۳.۶۱ درصد رسیده بود که نسبت به هفته قبل صددرصد کاهش داشت. نرخ سود بین بانکی برای هفته منتهی به ۲ خرداد همچنین با افزایش محسوس نسبت به هفته گذشته اردیبهشت ماه به ۲۳.۶۲ درصد رسیده بود. این قیمت برای هفته منتهی به ۲۶ اعتبار دارد اردیبهشت این ماه نسبت به هفته قبل ۲۳.۵۶ درصد افزایش داشت.

نرخ سود بین بانکی برای هفته منتهی به ۱۹ اردیبهشت این ماه نسبت به هفته قبل بدون تغییر باقی ماند و ۲۳.۵ درصد اعلام شد. این قیمت برای هفته منتهی به ۱۲ دسامبر معتبر است اردیبهشت این ماه به ۲۳.۵ درصد رسیده بود که نسبت به هفته قبل ۱۰۰ درصد کاهش داشت.

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت نرخ سود بین بانکی در این ماه با کاهش صد درصدی نسبت به هفته قبل به ۲۳.۵۱ درصد رسید. این نرخ به جز هفته منتهی به بیست و نهم از ابتدای سال جاری روند کاهشی داشته است فروردین ماه. نرخ سود بین بانکی در هفته گذشته فروردین با افزایش همراه بود و به ۲۳.۵۲ درصد رسید که نسبت به هفته قبل ۴۰۰ درصد افزایش داشت.

نرخ سود بین بانکی برای هفته منتهی به ۲۲ مارس فروردین این ماه به ۲۳.۴۸ درصد رسید که نسبت به هفته قبل نیم درصد کاهش داشت. نرخ سود بین بانکی در هفته اول فروردین در این ماه این مقدار ۲۳.۶۲ درصد بود، در دومین هفته از ماه اول سال جدید با ۴۰۰ درصد کاهش به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته آخر اسفند ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسید که نشان دهنده بالاترین نرخ سود بین بانکی آبان است که یک ماه بعد در نظر گرفته شده است. بالاترین رکورد این میزان در هفته اول مهر ۱۴۰۲ ثبت شد. در پایان هفته منتهی به ۵ اکتبر ۱۴۰۲، نرخ سود بین بانکی به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافت و رکورد ۱۰ ساله را شکست. پس از آن، البته روند کاهش نرخ سود بین بانکی در هفته اول آغاز شد و به ۲۳.۷۱ درصد رسید و سپس وارد کانال های پایین شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا