بانک و بیمه

نرخ پشتیبانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مطلوب است| پرداخت مستمری برای ۶۹۰ نفر بیمه شده در اردبیل

عباس علوی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: صندوق تامین اجتماعی دهقانان، روستائیان و عشایر طبق اصل ۲۹ قانون اساسی از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و در این ۱۸ سال از عمر خود فعالیت های مربوطه را در در سطح ملی و استانی شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین سرشماری ۱۸۱ هزار نفر در استان اردبیل گروه هدف صندوق هستند که از این تعداد ۸۳ هزار نفر از خدمات صندوق بهره مند می شوند.

۶۹۰ نفر نیز مستمری بگیران صندوق هستند

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل گفت: ۴۶ درصد از جامعه هدف از خدمات مختلف صندوق استفاده می کنند و تلاش می کنیم زنان و مردان این گروه سنی را که در مناطق روستایی و عشایری زندگی می کنند تحت پوشش قرار دهیم. از ۱۸ تا ۵۰ سال اقرار کردن

علوی افزود: پرداخت ها در سطوح یک تا هشت با حداقل پرداخت ۷۵۰ هزار تومان در سال و حداکثر ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان انجام می شود که در ۲ تا ۴ قسط سالانه قابل پرداخت است.

وی با بیان اینکه ۶۹۰ نفر از مستمری بگیران صندوق هستند، خاطرنشان کرد: بیمه روستاییان و عشایر سه نوع خدمات پرداختی به مستمری بگیران، معلولان و بازماندگان ارائه می کند.

ما یکی از سه ایالت فدرال برتر در زمینه پرداخت بازنشستگی هستیم

علوی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: جزو سه استان با بیشترین پرداخت مستمری هستیم و مزیت صندوق امکان انتقال اسناد بیمه ای به سه صندوق دیگر است که از طریق بیمه روستاییان و عشایر امکان پذیر است. سرمایه.

وی تصریح کرد: دولت دو برابر مبلغ پرداختی روستاییان و عشایر را به عنوان یارانه به بیمه شدگان پرداخت می کند تا از این قشر حمایت لازم را انجام دهد.

علوی در ادامه سخنان خود گفت: همزمان با دهه فجر، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۵ میلیون تومان برای مستمری بگیران و حقوق بگیرانی که بدون ضامن به این تسهیلات دسترسی دارند در نظر گرفته می شود و تنها با ارائه یک درخواست می توان دریافت کرد. از طریق تسهیلات.” سیستم.

برخلاف سایر صندوق ها، صندوق بازنشستگی ورشکسته نیست

وی تصریح کرد: سال آینده ۶ هزار و ۹۰ مستمری بگیر تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند تا بتوانند از این مزایا بهره مند شوند.

علوی بیان کرد: مادران بیکار دارای سه فرزند ساکن روستاها می توانند به صورت رایگان تحت پوشش صندوق درآمد قرار گیرند و در صورت تولد فرزند جدید به ازای هر فرزند دو سال سابقه بیمه دریافت کنند.

وی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی برخلاف سایر صندوق ها ورشکسته نیست، اما نرخ حمایتی آن ۱۰ است.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی دهقانان، روستائیان و عشایر استان اردبیل خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر سرمایه صندوق افزایش یافته و از طریق خرید سهام در شرکت های مختلف، ظرفیت صندوق افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا