اخبار اقتصاد ایران

نزدیک ترین شهرهای اطراف بابلسر کدام اند؟

بابلسر به دلیل وجود جاذبه های گردشگری از جمله رودخانه بابلرود و پل معلق، روستای قدیمی، منطقه کرفون، بقعه امامزاده ابراهیم، ​​روستای گالشکلا، تالاب عزیزک، سد عرب خیل و غیره یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای استان مازندران است. به یک مرکز مهم گردشگری در شمال کشور تبدیل شده است. بیشترین هتل های بابلسر برای راحتی مسافران نزدیک به جاذبه های این شهر ساخته شده اند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این شهر، نزدیکی آن به سایر شهرهای گردشگری مازندران است. در این مقاله به معرفی نزدیکترین شهرهای اطراف بابلسر می پردازیم.

معرفی شهرهای نزدیک بابلسر

نزدیکترین شهرهای اطراف بابلسر عبارتند از: فریدونکنار، بابل، محمودآباد و ساری. هر کدام از این شهرها دارای جاذبه های گردشگری زیادی هستند و هر ساله پذیرای گردشگران زیادی هستند. در ادامه این بخش هر یک از این شهرها را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد:

شهرستان فریدون کنار

یکی از نزدیکترین شهرهای اطراف بابلسر، شهر فریدونکنار است. این شهرستان با مساحت ۹۹.۲ کیلومتر مربع از شرق به بابلسر، از غرب با محمودآباد، از جنوب به عامل و بابل و از شمال به دریای خزر همسایه است.

این شهر در فصول بهار و پاییز مملو از گردشگران است. گردشگرانی که با رزرو هتل در بابلسر از جاذبه های این شهر دیدن می کنند نیز می توانند سفری کوتاه به فریدون کنار داشته باشند و از جاذبه های گردشگری این شهر لذت ببرند. فاصله بابلسر تا فریدون کنار تقریباً ۱۲ کیلومتر است و طی کردن این مسافت با ماشین بین ۱۲ تا ۱۹ دقیقه در راه خواهید بود.

از جاذبه های اصلی فریدون کنار می توان به بندر، ساحل اختصاصی، تالاب شیره، شالیزارها، پناهگاه پرندگان، باغ پرندگان، پارک ساحلی لاله، پارک جنگلی زاهدکلا و سوته، بازار ماهی فروشان، زیستگاه درنا، ساحل شنی، میخانه کریمکلا اشاره کرد. روستای باران، روستای جزین و…

شهر بابل

بابل یکی دیگر از شهرهای اطراف بابلسر است که جمعیت زیادی دارد و یکی از قدیمی ترین شهرهای مازندران به شمار می رود. به مکانی که آب فراوان دارد بابل می گویند. جالب است بدانید که این شهر در گذشته با نام مهمیترا شناخته می شد.

بابل یکی از شهرهایی است که در تمام طول سال مسافران را به خود جذب می کند. در سفر به بابلسر از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری بابل دیدن کنید. فاصله بابلسر تا بابل ۲۰ کیلومتر است. این مسیر ۲۲-۳۱ دقیقه با ماشین گردشگران را طی می کند.

معروف ترین دیدنی های بابل عبارتند از: جنگل لافور، بقایای طبیعی از دوره ژوراسیک، آبشار هفت آبشار، دریاچه کامیکلا، آبشار درازکش، پل محمدحسن خان، دریاچه سد شیاده، چشمه آبگرم ازرو، آبشار کیمون، مسجد جامع بابل، جنگل نارنجلو. ، موزه بابل، جنگل ویوج، روستای ییلاقی شیخ موسی و موزه ننه مکرمه.

شهرستان محمودآباد

محمودآباد یکی از شهرهای نزدیک بابلسر است که در شرق این شهر قرار دارد. فاصله این دو شهر ۳۹ کیلومتر است. اگر بخواهید از بابلسر تا محمودآباد رانندگی کنید، باید حدود ۴۸ دقیقه رانندگی کنید. این شهرستان از جنوب به عامل، از غرب به نور، از شرق به فریدونکنار و از شمال به دریای خزر امتداد دارد و مانند سایر شهرهای استان مازندران دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است.

از پربازدیدترین مکان های محمودآباد می توان به روستای کلوده، جنگل احلام، تالاب سرخرود، جنگل بونده، ساحل سرخرود، تپه های باستانی سرخرود، پارک ساحلی ملت، پارک جنگلی طاهباز، سرزمین رویاها، جنگل روستای احلام، امامزاده قاسم و روستای لاویج اشاره کرد. ، آبشار آب پری، جنگل بونده و پارک جنگلی تشبندان.

شهرستان ساری

ساری مرکز مازندران یکی از معروف ترین و قدیمی ترین شهرهای شمال ایران و نزدیک بابلسر است. جالب است بدانید که ساری به عنوان اولین تولیدکننده کاغذ در خاورمیانه شناخته می شود و اولین راه آهن سراسری کشور از این شهر عبور کرده است. فاصله ساری تا بابلسر ۴۹.۸ کیلومتر است. برای طی کردن این مسیر باید یک ساعت بدون توقف رانندگی کنید. در سفر به بابلسر می توانید به مازندران نیز بروید و از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید.

محبوب ترین جاذبه های مازندران عبارتند از: پناهگاه حیات وحش دشت ناز، پناهگاه حیات وحش سمسکنده، باداب سورت، پارک جنگلی زارع، دریاچه الدانان، آبشار اوبن، دریاچه میانشه، میدان ساعت، سلیمان تنگه، عمارت کلبادی، عمارت فضلی، خانه رمدانی ب. ، همام وزیری، آب انبار جدید، امامزاده یحیی، مسجد جامع، برج راسکت، ساختمان شاطر گنبد، امامزاده عباس و …

بهترین هتل های بابلسر از نظر مسافران کدامند؟

به گفته مسافرانی که برای تعطیلات خود به شهر زیبای بابلسر سفر کرده اند و چند روزی در یکی از هتل های این شهر اقامت داشته اند، بهترین هتل ها شامل موارد زیر است:

  • هتل میزبان بابلسر
  • هتل برج ساعت بابلسر
  • هتل جهانگردی خزر شهر بین بابلسر و فریدونکنار واقع شده است
  • فروشگاه هتل بابلسر
  • هتل شوکا بابلسر

قیمت هر یک از این هتل ها بسته به تعداد ستاره ها، کیفیت خدمات و میزان امکانات رفاهی، موقعیت مکانی و محل ساخت آن متفاوت است. به عنوان مثال هزینه اقامت در هتل های پنج ستاره که به جاذبه های تاریخی و دیدنی بابلسر نزدیکتر هستند معمولا از سایر هتل ها بیشتر است.

رزرو آنلاین هتل بابلسر در سایت فلای تودی

در این مقاله نزدیکترین شهرهای اطراف بابلسر یعنی فریدونکنار، بابل، محمودآباد و ساری را به همراه مکانهای دیدنی آنها معرفی کرده ایم و توضیح داده ایم که هر کدام از این شهرها تنها چند کیلومتر با بابلسر فاصله دارند و مسیر بین آنها چند دقیقه طول می کشد. خودرو. لازم است. اگر قصد سفر به بابلسر را دارید و از دیدنی‌های شهرهای اطراف دیدن می‌کنید، برای رزرو آنلاین هتل‌های بابلسر به وب‌سایت Fly Today مراجعه کنید.

Fly Today بهترین و جامع ترین مرجع رزرو آنلاین هتل است. بلیط و هواپیما به شهرهای مختلف ایران پرواز می کند. این وب سایت تمامی هتل های داخلی را پوشش می دهد و با ارائه تخفیف های ویژه به کاربران کمک می کند تا هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت رزرو کنند. با آگاهی از تغییرات فعلی قیمت هتل ها، امکان دریافت اطلاعات واقعی هتل ها و مقایسه آن ها با یکدیگر، استفاده از ابزارهایی مانند تقویم و جدول قیمت، یافتن ارزان ترین هتل ها در کمترین زمان ممکن و استفاده ۲۴ ساعته از آن ها. خدمات پشتیبانی ساعت از اصلی مزایای وب سایت Fly Today در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا