ترندهای روز

نسبت فامیلی همسر مورایس با بازیکن سپاهان سوژه شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دی ماه گذشته دیدار تدارکاتی بین تیم های ۱۸ ساله سپاهان و ذوب آهن برگزار شد. در آن بازی ژوزه مورایس و محمد ربیعی برای تماشای این دیدار دعوت شدند.

رابطه خانوادگی همسر موریس با بازیکن سپاهان سوژه شد

او در همان دیدار مورایس از عملکرد ماهان بندانی بازیکن پایه ذوب آهن خوشش آمد. این بازیکن قطعا راهی سپاهان شد و در ازای قراردادش، ارشیا سرشوق به صورت قرضی به همشهری پیوست. بندانی در آن زمان با توجه به فرصتی که سرمربی پرتغالی به بازیکنان طلایی جوانی چون محمد قربانی، محمدجواد حسین نژاد و حتی عرشیا سرشوق داده بود، از این انتقال بسیار خوشحال بود. پس از این انتقال اما شرایط عجیبی برای او به وجود آمد. شنیده ها حاکی از آن بود که بندانی به دلیل ارتباط خانوادگی با شیدا مقتلو، همسر سرمربی سپاهان، جذب مورائیس شده است.

ماهان بندانی در این باره اظهار نظر کرد: در بازی ۱۸ ساله ذوب آهن و سپاهان حضور داشتم که در آن بازی مورایس از سبک بازی من خوشش آمد و از باشگاه سپاهان خواست تا من را جذب کند. بعد از این اتفاق کارهای اداری انجام شد و قراردادی ۳ ساله با تیم پایه سپاهان بستم. با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات به سپاهان نرفتم، فرصت بازی در تیم بزرگسالان را نداشتم. اما در بازی دوستانه ۳۰ دقیقه وقت داشتم.

او افزود: قبل از بازی با پرسپولیس در تمرینات دچار کشیدگی رباط زانو شدم و با دستور پزشک در تمرین کمتر به خودم فشار آوردم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد چرایی نرفتنش به اردوی ترکیه گفت. آنها از باشگاه با من تماس گرفتند و وضعیت من را پیگیری کردند. گفتند به زودی جلسه می گذاریم و شرایط شما برای آینده مشخص می شود. شاید به صورت قرضی به تیم دیگری بروم، شاید به همکاری خود ادامه دهم.

علاوه بر مسائل فنی، شایعه ای باعث شد تا کمی از مسیر اصلی خود منحرف شوید، آیا با شیدا مژتلو همسر سرمربی سپاهان نسبت فامیلی دارید؟ بندانی در پاسخ به این سوال تصریح کرد: همانطور که از خانواده ما مشخص است اهل ایذه و جنوب کشور هستیم. اما خانم مقصودلو شمال کشور است و اگر اشتباه نکنم اهل گرگان است. چه نسبتی با هم داریم؟ برو سوال بپرس قبل از اینکه آقای مورائیس در آن بازی حضور داشته باشد، من عضوی از تیم بنیاد ذوب آهن بودم.

او ادامه داد: برای اولین بار این موضوع توسط چند تن از رهبران مطرح شد. بعد از این اتفاق یکی از کارکنان باشگاه سپاهان با من تماس گرفت و پرسید که آیا موضوع صحت دارد؟ به او گفتم ما اهل ایذه هستیم و اصلا ارتباطی با شمال کشور نداریم. این شیطنت یک عده است، در حالی که من به اینجا آمدم تا فوتبالم را بهتر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا