ترندهای روز

نسرین نصرتی با نقش جدید خود در “در انتهای شب” همه را غافلگیر کرد!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سیر تحول نقش آفرینی: از فهیمه تا حکیمه

نصرتی در هفت قسمت اول سریال «در پایان شب» نقش حکیمه را با بازی درخشان خود به زیبایی به تصویر کشید. او در این سریال نقش زنی مستقل و سرسخت را بازی می کند که در تنهایی و مشکلات شخصی خود فرو رفته است. سکانسی از قسمت هفتم این سریال حکیمه را در کادری تاریک و روشن در حال گفتگو با دوست قدیمی خود ماهرخ (هادی زین العابدین) نشان می دهد.

نشان دادن تنهایی و شکستن نقاب لجاجت

نصرتی با مهارت شکستن نقاب لجاجت حکیمه و آشکار شدن ضعف ها و ترس های او را به تصویر می کشد. حکیمه که همیشه به عنوان زنی قوی و مصمم شناخته می شود، در این سکانس به ترس خود از مرگ و بیماری اعتراف می کند. با این حال، او همچنان سعی می کند چهره ای قوی داشته باشد و غم های خود را پنهان کند.

حکیمه در گفتگویی صادقانه به ماهرخ می گوید: “من تنهام، دارم زجر می کشم، پدرم می آید! اما من زندگی را اینگونه افق میهن کردم.” او به جای امید کاذب واقعیت تلخ زندگی خود را می گوید و ماهرخ را به شجاعت و پذیرش ترس هایش دعوت می کند.

بازی نسرین نصرتی در سریال «در انتهای شب» نه تنها تحسین برانگیز است، بلکه تحول بزرگی را در کارنامه هنری او نشان می دهد. او با ایفای این نقش توانسته تصویری متفاوت و واقعی از زنی لجباز و در عین حال آسیب پذیر به نمایش بگذارد.

این سریال و بازی نصرتی مخاطب را به فکر پیچیدگی های زندگی و واقعیت های تلخ آن انداخته است. مطمئنا این نقش ماندگار خواهد بود و جایگاه ویژه ای در دل مخاطبان سریال های ایرانی پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا