خودرو

نسل جدید پاترول رونمایی شد / نیسان پاترول 2025 شما را میخکوب میکند


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: نیسان نسل جدید SUV عظیم پاترول را معرفی کرد. رقیب تویوتا لندکروزر از یک موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو با ۴۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. نیروی موتور از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

مشخصات فنی

موتور ۶ سیلندر بهبود یافته پاترول جدید ۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور بیشتر از موتور ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری نسل قبلی تولید می کند.

ویژگی های ظاهری

از نظر بصری، یافتن شباهت بین پاترول جدید و نسل قبلی دشوار است. جلوی خودرو با جلوپنجره بزرگ و چراغ های LED با گرافیکی به شکل حرف E حس مدرن و چشمگیری را به خودروی جدید نیسان می بخشد. در عقب ما می‌توانیم چراغ‌های بهم پیوسته را ببینیم که تمام عرض خودرو را می‌پوشاند.

پیلتون شاپ فروش تخصصی صندلی ماساژور تخفیف به مدت محدود

نیسان فاش نکرده است که پاترول جدید از پلتفرم نسل قبلی استفاده می کند یا بر اساس پلتفرم جدیدی ساخته شده است. این SUV بزرگ ژاپنی دارای سیستم تعلیق بادی است و شش حالت مختلف رانندگی از جمله Sand، Rock، Eco، Sport و Mud را ارائه می دهد.

تجهیزات و توابع

سخنگوی نیسان می‌گوید پاترول جدید سیستم ۴WD (چهار چرخ متحرک) را به سطح جدیدی می‌برد و به راننده کنترل بیشتری بر روی خودرو در زمین‌های ناهموار و در شرایط آب و هوایی مختلف می‌دهد و می‌تواند به آرامی بین حالت‌های مختلف رانندگی سوئیچ کند.

در داخل، شاهد تنظیمات صفحه نمایش دوگانه هستیم که شامل دو صفحه نمایش ۱۴.۳ اینچی، یکی برای راننده و دیگری برای سیستم اطلاعات سرگرمی است. این نمایشگر از سیستم عامل NissanConnect 2.0 استفاده می کند که از گوگل داخلی، ناوبری ماهواره ای و نمایش صفحه نمایش گوشی هوشمند پشتیبانی می کند.

مدل های گران قیمت پاترول با سیستم صوتی Klipsch با ۱۲ بلندگو عرضه می شوند. مسافران ردیف دوم هر کدام صفحه نمایش ۱۲.۸ اینچی خود را دارند و می توانند محتوا را پخش کنند یا از طریق دستگاه های خود (Miracast و HDMI یا پورت USB) بازی کنند.

نیسان می گوید که پاترول جدید به لطف طرح کابین کاملاً جدید، ۳۰ درصد فضای بار بیشتری را نسبت به مدل های قبلی ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به پد شارژ بی سیم، پورت های USB-C در هر سه ردیف، نمایشگر هد آپ، کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، درب برقی عقب، روشنایی محیط و صندلی های برقی اشاره کرد. . قسمت جلویی پاترول جدید که در هشت جهت قابل تنظیم است، دمای بدن سرنشینان را در هر سه ردیف صندلی اندازه گیری می کند و سیستم تهویه را متناسب با آن تنظیم می کند.

جایزه گشت ۲۰۲۵

قیمت پایه این خودرو ۶۵۰۰۰ دلار یعنی ۳.۹ میلیارد تومان است.

ریشه های عصر خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا