ارزهای دیجیتال

نشانه‌هایی از ارزشمندی LTC / راز برنده بودن ارز دیجیتال لایت کوین چیست؟

به گزارش ایران تحلیل، ارز دیجیتال لایت کوین حتی در مقایسه با بیت کوین (BTC) یکی از محبوب ترین هاست. فعال ترین سکه در داخل بیت پی (bitpay.com یک برنامه رمزنگاری برای پرداخت با ارزهای رمزنگاری شده و پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده است؛ کیف پولی برای خرید، ذخیره و مبادله ارزهای دیجیتال). ارز دیجیتال لایت کوین تنها دو سال پیش معرفی شد ۲۵ درصد از پرداخت ها که در تراکنش های بیت پی داشته و از آن به بعد سهم خود را افزایش داده است.

ارز دیجیتال لایت کوین نیز در اکثر موارد گنجانده شده است بورس های بزرگ معامله می شود و می توان از آن برای انتقال وجه بین کیف پول استفاده کرد. در حالی که موارد استفاده ارز دیجیتال لایت کوین در گذشته افزایش یافته است، اما به طور نسبتا قابل توجهی قابل ارزشیابی به عنوان وسیله پرداخت نیز معامله می شود قابل پیش بینی و ایمن نتیجه می دهد.

آیا Litecoin LTC ارزش توجه سرمایه گذاران بزرگ را دارد؟

ارز دیجیتال Litecoin در منطقه در زمان نوشتن این گزارش قیمت معاملات ۸۱.۸ دلار است و از چندین اصلاح اخیر جان سالم به در برده است. در مقابل، LTC در فاز اخیر رشد بازار سود زیادی کسب نکرده است اصلاحات عمیق نیز دور ماند.

در حالی که ارز دیجیتال لایت کوین خرج کردن آسان، علائم تجمع همچنین LTC یکی از اولین دارایی هایی بود که از طریق آن معامله شد صندوق خاکستری به جریان اصلی رسید و مورد توجه قرار گرفت. در زیر نشانه های واضحی از این وجود دارد افزایش ذخایر LTC نمایش داده شده توسط Grayscale.

بیت پی یک کاتالیزور برای راه اندازی ارز دیجیتال لایت کوین است

لایت کوین در اکثر کیف پول ها موجود است، اما فقط برخی از برنامه ها برای هزینه های مبتنی بر وب فعال هستند. با فراهم کردن فرصت هایی برای این کار سکه ها را در اکوسیستم اینترنت خرج کنیدگردش ارز دیجیتال لایت کوین را تسهیل می کند. کارت های هدیه و درگاه های پرداخت الکترونیکیراه های خاصی وجود دارد که بیت پی گزینه لایت کوین را در دسترس شما قرار می دهد.

از آوریل ۲۰۲۴ به پایان رسیده است ۳۷ درصد از کل پرداخت ها با ارز دیجیتال لایت کوین این کار از طریق کیف پول BitPay انجام می شود. به کیف پول و Exodus اعتماد کنید آنها همچنین به دلیل ویژگی های کاربر پسندشان مهم هستند. این دو کیف پول ۴۵ درصد از کل نقل و انتقالات سکه LTC فرم. یک جامعه کاربری کوچک هنوز وجود دارد کیف پول اصلی لایت کوین وفادار ماندند و کمتر از ۳٪ از کیف پول Coinbase استفاده کنید.

بیت پی همچنین در حال گسترش شبکه لایت کوین با اتصال دارندگان آن به صدها شرکت در عرضه رو به رشد خود است. BitPay قصد دارد از پتانسیل پرداخت های رمزنگاری استفاده کند اکوسیستم فین تک گسترش، ادغام و یافتن موارد استفاده مناسب برای سبد دارایی خود. آخر، BitPay نیز با MoonPay شریک شده است گزینه های بیشتر برای هزینه های فیات اضافه کردن

BitPay بیش از ۳۴۱۰۰۰ تراکنش رمزنگاری در سه ماه گذشته و تنها در ماه آوریل بیش از ۵۴۰۰۰ تراکنش انجام شده است. BitPay این تراکنش ها را به کالاها و خدمات واقعی مرتبط می کند، حتی اگر تعداد آنها در مقایسه با فعالیت کلی شبکه نسبتاً کم باشد.

بنر bp--شخصی

جامعه Litecoin گردش معاملات فعال را تضمین می کند

جامعه لایت کوین ترکیبی از دارندگان طولانی مدت و کاربران فعال است. حدود ۳۰ درصد از عرضه LTC در ۲۴ ساعت فعال است. به طور متوسط ​​حدود ۱۰۰۰۰ تراکنش در ساعت انجام می شود. LTC نیز پس از تولید ۷۵ میلیون سکه اول توسط ماینرها، نسبتاً کمیاب در نظر گرفته می شود. هنوز حدود ۹ میلیون سکه برای تولید وجود دارد که شامل یک سری از نصف کردن هر چهار سال خواهد بود. لایت کوین در حال حاضر ۱۱ سال است که هیچ قطع یا حمله قابل توجهی در شبکه نداشته است که قابلیت اطمینان آن را ثابت می کند. به همین دلیل، لایت کوین انتخاب ارجح برای تراکنش های میان رده است که معمولاً حدود ۱۰۸ LTC ارزش دارند. این شبکه همچنین چندین تراکنش کوچک در حدود ۱ LTC را انجام می دهد. علاوه بر تولید LTC، ماینرها نیز کار می کنند بلاک چین دوج کوین (DOGE). پشتیبانی حتی اگر کل DOGE تولید شده محدود نباشد.

آدرس های فعال لایت کوین در حال افزایش قدرت هستند

آدرس های فعال ارز دیجیتال لایت کوین به روندهای بازار پاسخ مناسبی می دهد. از ابتدای سه ماهه دوم، شبکه Litecoin به طور متوسط ​​تقریباً روزانه ۳۰۰۰۰۰ کیف پول فعال دارد که در طول فعالیت های روزانه افزایش می یابد. در فعال ترین روز ۲۰۲۴بیش از ۱.۳ میلیون کیف پول فعال بود که همزمان با اوج ارزش گذاری بازار بود.

یکی دیگر از نشانه های سلامت شبکه، فعالیت ماینینگ است. میانگین نرخ هش لایت کوین در ۱۲ ماه گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته و از یک پتاهاش در ثانیه فراتر رفته است.

شبکه لایت کوین برای استخراج حتی با قیمت فعلی بازار برای ماینرها سودآور است یک پاداش ارزشمند هدایا.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

میانجیگری شایسته









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا