فناوری

نشان ویژه روابط‌عمومی پیشگام در کاربرد هوش مصنوعی به همراه اول اعطا شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سحروب اول در بیست و یکمین دوره جشنواره بهترین روابط عمومی ایران نشان ویژه «روابط عمومی پیشگام در کاربرد هوش مصنوعی» و جایزه «بهترین روابط عمومی» را دریافت کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، “بیستمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی” و “بیست و یکمین دوره جشنواره روابط عمومی برترین های ایران” با حضور محمدجعفر قیم پناه، معاون اجرایی رئیس جمهور الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، سید مهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و جمعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی داخلی و حضور آنلاین کارشناسان بین المللی، سه شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۳ در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

به مناسبت برگزاری این مراسم، مسعود بیزیکیان رئیس جمهور کشورمان پیام ویژه ای ارسال کرد که توسط دبیر این نشست هم اندیشی قرائت شد. در بخشی از متن این پیام آمده است: «تردیدی وجود ندارد که با ظهور رسانه‌های جدید به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی، آگاهی روزافزون افکار عمومی و همچنین افزایش انتظارات ذینفعان و… نقشی که رضایت آنها می تواند در پیشبرد امور ایفا کند، «روابط عمومی» به عنوان مدیریت ارتباطات یک سازمان با گروه های اجتماعی مرتبط بسیار مهم شده و به عنوان راه حلی راهبردی و کلیدی در این عصر مطرح شده است.

در ادامه این پیام آمده است که «به اعتقاد من یک روابط عمومی قوی، علمی و کارآمد برگ برنده مدیران در این عصر است و با چنین توانایی می توان به طور مستمر نبض افکار عمومی را در دست گرفت و با آنها تعامل داشت. آن.” او آنچه را که لیاقتش را داشت انجام داد و از سوی دیگر به صورت شایسته و منصفانه اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار داد. اگر بتوانیم زمینه های ایجاد روابط عمومی قوی و دستیابی به آن را فراهم کنیم، می توانیم از چنین ظرفیت و توان ارزشمندی برای ایجاد و توسعه همفکری در سطوح مختلف سازمانی، ملی و بین المللی استفاده کنیم.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از پیام خود گفت: قطعاً روابط عمومی به معنای واقعی آن، راهبرد تکیه بر اشتراکات و پرهیز از اختلافات و اقدام برای حل آن با گفت و گوی واقعی، انتقادی و آزاد است. جوهره این نوع روابط عمومی تکریم انسان ها و حفظ کرامت آنهاست و نهایت تلاش شما دست اندرکاران روابط عمومی باید جلب رضایت ذی نفعان مختلف باشد، دستاوردی که می تواند زمینه ساز همفکری، همدلی، همراهی و همدلی باشد. همکاری و موفقیت

در این مراسم ناتاشا پاولوویچ بوخاس، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) نیز از برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن «بررسی نقش روابط عمومی در توسعه اجماع سازمانی، ملی و جهانی» استقبال کرد. در یک پیام ویدئویی به این رویداد. موضوع این رویداد که با عنوان «نقش روابط عمومی در توسعه و وفاق سازمانی، ملی و جهانی» در تهران برگزار می شود، در حال حاضر مناسب ترین موضوع است. بر اساس شاخص صلح جهانی، بیش از ۵۶ کشور در حال درگیری فعال در ۹۲ کشور در سراسر جهان هستند.

وی گفت: بین المللی شدن اختلافات شکل یک چشم انداز ژئوپلیتیکی را تغییر می دهد. در چنین فضای پرتلاطم و پرالتهابی، تقاضاها از حرفه روابط عمومی برای غلبه بر این پیچیدگی ها تشدید و افزایش یافته است. در روابط عمومی، ما به چابکی استراتژیک، افزایش مشارکت ذینفعان و تعهد به ارتباطات اخلاقی نیاز داریم.

همچنین در این سمپوزیوم بین المللی اساتید و اندیشمندان داخلی و خارجی در نشست های تخصصی به بررسی روابط عمومی شبکه پرداختند. در ادامه این رویداد و در بیست و یکمین دوره جشنواره روابط عمومی های برتر ایران که همه ساله همزمان با سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار می شود، روابط عمومی برتر ایران شناخته شد.

روابط عمومی «همراه اول» در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران، بالاترین امتیاز را از ارزیابی های علمی و تخصصی کسب کرد و جایزه ویژه «روابط عمومی پیشگام در استفاده از هوش مصنوعی» را دریافت کرد.

این جایزه ویژه بر اساس رای هیات داوران بیست و یکمین دوره جشنواره بهترین روابط عمومی ایران به دلیل استفاده از سیستم ها و رسانه های دیجیتال در ارتباط با جامعه، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از شبکه های اجتماعی در امور ارتباطی و تلاش برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در روابط عمومی در رتبه اول قرار گرفت.

طبق جمع بندی و تصمیم هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول به عنوان “روابط عمومی برتر” در رشته “روابط رسانه” معرفی شد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

بیستمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری «انجمن بین المللی روابط عمومی» با حضور، سخنرانی و ارائه مقالاتی از اساتید برجسته ایرانی و خارجی و همچنین برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین «مهارت های ایجاد» همدلی و اجماع» و «استراتژی ها، تکنیک ها و روش های همدلی ایجاد انسجام و هماهنگی در سازمان ها، همکاری های کشوری و بین المللی» شامل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا