اخبار اقتصاد ایران

نصب قریب به ۹۰ درصد انشعابات فروخته شده به متقاضیان از ابتدای سال تا ۱۵ شهریور

مسعود صادقی خمامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پی گزارش قبلی خود مبنی بر کاهش زمان واگذاری انشعاب برق در استان، آمار فروش تقریبا ۹۰ درصدی نصب کنتور و انشعاب برق به مشترکان را اعلام کرد.

افق میهن، مسعود صادقی خمامی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا ۱۵ شهریور ماه و بر اساس آمار موجود با معاونت فروش و خدمات مشتریان این شرکت ۲۴ هزار و ۵۵۶ توزیع برق در استان گیلان به مشتریان فروخته شده است که از این تعداد ۲۱ هزار و ۷۷۹ دستگاه نصب و تحویل شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن قدردانی از فعالیت کارکنان امور اجرایی و معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت خاطرنشان کرد: تعداد کنتورهای نصب شده آمار عملکرد نزدیک به ۹۰ درصد را در این زمینه نشان می دهد.

وی تاکید کرد: در خصوص موارد باقیمانده تاکید لازم برای نصب سریع و فوری شعبه به امور اجرایی شده و گاه مواردی از سوی خواهان ها از جمله مشکلات تشکیل پرونده، عدم تامین استعلام صالح، عدم پرداخت هزینه، عدم آماده سازی مکان و آماده سازی نصب و… و یا نیاز به اصلاح شبکه در محدوده مورد نظر ممکن است باعث تاخیر در تحویل انشعاب برق گردد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تصریح کرد: افزودن اکیپ های نصب تجهیزات اندازه گیری برای اموری که نصب کنتور انباشته شده است در راس اقدامات قرار گرفت و رفع مشکل ثبت کنتور پروژه در سامانه جامع خدمات مشترکین، ایجاد انبار برای امور بهره برداری در به گونه ای که می توان آنها را به مجردها فروخت. ، کنتور موجود و آماده نصب در امور مربوطه از جمله اقدامات کاهش مدت زمان تحویل انشعاب برق است.

وی گفت: شارژ انواع کنتور و باز بودن سامانه خرید به طور مستمر مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته است به طوری که صف انتظار مشتریان برای خرید کنتور به صفر رسیده است.

صادقی در پایان گفت: نصب کابل های آلومینیومی با هزینه بسیار کم به عنوان جایگزین کابل های سرویس مسی و به حداقل رساندن هزینه های خرید خطوط انشعاب به عنوان طرح جدید توزیع برق در گیلان با جدیت در حال اجراست که علاوه بر کاهش هزینه ها ، همچنین زمان تحویل شاخه ها را کوتاه می کند. به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا