نصب پلاکهای هوشمند و تشکیل پایگاه داده مکانی با جدیت دنبال میشود |رونمایی از دومین سکوی کسبوکار الکترونیکی در آینده نزدیک
مدیرکل پست گیلان تأکید کرد: به عنوان یکی از الزامات اطلاعات کشور ، زیرساخت ارائه خدمات دقیق به افراد در مکان های خاص است. تاکنون حدود ۲ درصد از شهرهای گیلان اقدامات اولیه این پروژه را انجام داده اند و از چهار شهر استان ، چهار نفر اجرای عملیاتی خود را آغاز کرده اند.
محمد حسین هوسنگی ، مدیر کل پست استان گیلان ، با اشاره به افزایش عملکرد پستی استان ، اظهار داشت: استان گیلان گیلان پس از تهران و آبرز مقام سوم را در این کشور کسب کرد و موضع خود را در بین استانهای برتر این کشور حفظ کرده است. گیلان همچنین در فهرست کیفیت کشور در رده سوم قرار دارد که این به دلیل تلاش شرکای ما در اطراف استان است.
وی با اشاره به اجرای پروژه ملی پروژه ملی مبتنی بر پروژه (JINAF) ، که یکی از وظایف ملی رئیس جمهور است ، گفت: “روند اطلاع رسانی و اطلاع رسانی این پروژه از سال استان آغاز شده است و امروز تمام مناطق شهری استان فعالیت کرده اند و امروزه.
Hooshangi ادامه داد: در شهر لانگرود ، در چهار مکان در چهار نقطه نیز تشکیل یا تشکیل می شود و انتظار می رود به زودی با همکاری شهرداران ، روند نصب صفحات هوشمند و تخصیص کدپستی اجرا شود. این پروژه زیرساختی ، با ادغام کد ملی و کدپستی ، راه را برای اجرای دولت الکترونیکی ، خدمات هدفمند ، کاهش هزینه ها و تحقق عدالت اجتماعی و توزیع هموار می کند.
مدیرکل پست گیلان تأکید کرد: به عنوان یکی از الزامات اطلاعات کشور ، زیرساخت ارائه خدمات دقیق به افراد در مکان های خاص است. تاکنون حدود ۲ درصد از شهرهای گیلان اقدامات اولیه این پروژه را انجام داده اند و از چهار شهر استان ، چهار نفر اجرای عملیاتی خود را آغاز کرده اند. شهرهای دیگر نیز در حال مذاکره و مشاوره هستند.
Houshangi افزود: بیشتر اقدامات تخصصی پروژه توسط شرکت پست و از منابع داخلی انجام می شود ، اما شهرداری ها موظفند فرآیندی مانند ساخت و نصب پلاک را در قراردادهای خود دنبال کنند.
وی همچنین از پرده برداری از دومین بستر الکترونیکی الکترونیکی گیلان خبر داد و گفت: “این سکوی که با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و نیروهای بومی در استان طراحی شده است ، آماده است تا مورد سوء استفاده قرار گیرد و در صورت همکاری با دستگاه هایی مانند اداره کل کار ، صنعت ، معدن و تجارت و سایر مؤسسات مرتبط ، می تواند توسعه E -Commerce را فراهم کند.”
مدیر کل پست گیلان ، با اشاره به ظرفیت های بین المللی ایران ، گفت: “شرکت ملی پست قادر است از طریق عضویت در اتحادیه پستی جهانی خدمات به بیش از ۵ کشور ارسال کند.” گیلان همچنین در این شبکه فعال است و هیچ تفاوتی از استان های دیگر در ارائه خدمات بین المللی ندارد. در زمینه صادرات چای ، با همکاری آداب و رسوم ، می توان چای معتبر ایرانی را به جهانیان ارسال کرد.
در پایان ، Hooshangi از تولید کنندگان چای و صاحبان گیاهان دعوت کرد تا از این زیرساخت های پستی برای صادرات محصولات خود استفاده کنند ، و افزود که Gilan Post کاملاً آماده حمایت از تولید ملی در زمینه صادرات است.