ترندهای روز

نطق جنجالی ظریف در همایش حامیان پزشکیان در کرج

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

وزیر سابق امور خارجه گفت: زبان تحریم به درد مردم ایران نمی خورد، اما باید زبان احترام به این افراد باشد. «محمد جواد ظریف» پنجشنبه شب در تجمع حامیان «مسعود بیزیکیان» کاندیدای چهاردهمین دوره ایران تحلیلات ریاست جمهوری در سالن ورزشی شهید کیانپور کرج افزود: اگر بخواهیم زیر بار تهدیدات نظامی نباشیم. و تحریم ها، باید نشان دهیم که این ملت حق ایران تحلیل دارد.»

سخنرانی جنجالی ظریف در همایش حامیان پزشکی در کرج

وی گفت: فرد شایسته ای که چهار سال هدایت توسعه و رشد کشور را برعهده داشته باشد و فردایی بهتر را برای کودکان بیافریند، رئیس نظام پزشکی است که روز شنبه خواهیم داشت.

ظریف که سخنان خود را با شعر «بیا عزیزم تنها نباش که این درد مشترک هرگز جدا از هم درمان نمی شود» آغاز کرد، افزود: شما امروز به خاطر ایران و فردای بهتر به اینجا آمده اید. “

وزیر سابق امور خارجه گفت: ما مردمی با سابقه هستیم، هزاران سال مردمی در این سرزمین زندگی کردیم، آمدند و رفتند اما ما ماندیم.

وی که در بخشی از سخنانش با تشویق حضار همراه بود، افزود: این افراد ضامن پایداری، بقا، توسعه و رشد ایران بوده اند و این کار را دوباره تکرار خواهند کرد.

ظریف تصریح کرد: در شرایط ناگواری که به دلیل شهادت رئیس جمهور و برادر گرامی وی «امیر عبداللهیان» و سایر عزیزان در آن روز سرنوشت ساز رخ داد، ناگزیر به ایران تحلیل آگاهانه هستیم.

وی تاکید کرد: صندوق فقط ایران تحلیل ماست، این را به کسانی می گویم که می گویند صندوق تاثیری ندارد پس گوش ندهید، می توانید در صندوق ایران تحلیل کنید.

وزیر سابق امور خارجه گفت: شما بر خلاف همه محاسبات و پیشگویی ها، تأثیر ایران تحلیل خود، احترام جهان و احترام همه ملت ها را که منادی گفتگوی تمدن ها داشتیم، دیده اید تا همه دروغ ها پاک شدند

وی یادآور شد: هرگز نباید به یک ایرانی بگویید نمی توانید، یک ایرانی توانسته است و خواهد توانست ۹ تیر وقتی اعلام می شود که پزشکان چهاردهمین رئیس جمهور هستند یعنی همه ما موفق شدیم.

ظریف ادامه داد: صندوق رای را ترک نکنید! اگر صندوق رای باقی بماند ۹ تیر و ما هرگز خود را به خاطر ۹ تیر سالهای بعد نخواهیم بخشید.

وی تاکید کرد: کشورهای غربی ضرب المثلی دارند که سیاستمداران بد را کسانی ایران تحلیل می کنند که در ایران تحلیلات شرکت نمی کنند.

ایران تحلیل مردم را باید پذیرفت

وزیر سابق امور خارجه گفت: ایران تحلیل مردم را باید پذیرفت، اما مردم هم باید ایران تحلیل کنند، به عنوان یک نظر و تجربه ای که در ایام ایران تحلیلات محک زده ام، ایران تحلیل نکردن به معنای اقلیت خوش صدا و مطالبه گر است.

وی تاکید کرد: از این رو زنان را برای سربلندی ایران تحلیل می کنیم، ایران تحلیل می کنیم که جوانان به جای پناه بردن به کشورهای خارجی با عشق و امید در کشور بمانند، ایران تحلیل می کنیم که پدران و مادران از رویاهای فرزندان خود پشیمان نشوند.

ظریف افزود: ما ایران و ایرانی را برای سربلندی در همه جا ایران تحلیل می کنیم و تحریم نمی کنیم تا مجبور شوند ایران و ایرانی را گرامی بدارند.

گفت: این ایران تحلیلات حق ماست تیر خیلی‌ها می‌خواهند شما در خانه بمانید، و هرکس می‌خواهد به ایران حمله کند، ایران را خراب کند و فشار بیاورد و نان از خون شما بگیرد، هرکسی که از ادامه تحریم‌های شما سود می‌برد، می‌خواهد شما در خانه بمانید، اما شما دارید آنها را نابود می‌کنید. رویاها انجام دادن.

وزیر سابق امور خارجه گفت: آرزوی تحریم خواهان، آرزوی تاجران و کسانی که با خون این ملت میلیاردر شدند را نابود کنید.

ظریف افزود: همه ما به قانون اساسی پایبند هستیم، خطوط اصلی را رهبر معظم انقلاب مشخص کردند و رعایت قانون نیاز جامعه است.

ظریف تاکید کرد: باور نکنید رای شما فرقی نمی کند، به عنوان کسی که فهمیده چقدر فرق می کند که در پاستور می نشیند، می گویم گول شعارهای شیوا، روشنفکری نمایش را نخورید. که نتیجه اش فرستادن احمدی نژاد دیگری یا بدتر از او خواهد بود.

وی یادآور شد: ما با یک ایران تحلیل واقعی روبرو هستیم. اگر باور نکنید نیم ساعت دیگر تلویزیون را روشن می کنید و چهره ها را می بینید! مهم نیست چه کسی رئیس جمهور شود؟

ظریف افزود: افرادی که سابقه تحریم دارند یا فقط شعار می دادند و فقط اگر چیز دیگری نگوییم سعی کردند آبروی خود را از دست بدهند! آیا هزینه ورودی شماست؟ آیا ما می خواهیم که آنها سیاست کشور را در دست بگیرند؟

وی گفت: باید پزشکانی را ایران تحلیل کنیم که بر اساس قانون اساسی و اجرای آن به تمام بندهای قانون اساسی از جمله فصل سوم که مربوط به حقوق مردم و شهروندان است پایبند باشند.

ظریف تصریح کرد: قانون اساسی ما اصول زیادی دارد و باید به اجرای این اصول توجه کنیم، اصل استقلالی که با خون شهدا بارور شد.

وی گفت: پزشکان نمی گذارند آزادی شما و مردم زیر فشارهای مختلف له شود، اجازه نمی دهند با زن صحبت کنید مگر با زبان احترام.

وزیر اسبق امور خارجه یادآور شد: پزشکی تمام تلاشش را می کند، دروغ نمی گوید، وعده دروغ نمی دهد، دیدید که در سخنرانی ها و برنامه ها به وعده های پوچ اعتراض می کند، چرا که پزشکی به قولش پایبند است.

ظریف تاکید کرد: فقط هشت وعده تیر نه، دکتر گفت، من به قولم پایبندم، پس این رئیس جمهور مورد نظر ماست، چون دکتر سالهاست رئیس جمهور بوده و هر چقدر هم که زندگی او را نابود کنید، سوء استفاده نیست، پس این شخص یک تازه وارد در کشور است.

وی بیان کرد: تلاش کنیم، مردم فرصت ما هستند، مردم را تهدید ندانیم، چون سیاست پزشکان فرصت محور است، اگر می خواهیم توسعه پیدا کنیم و نمونه شویم باید به مردم فرصت محور نگاه کنیم و نگاه کنیم. در جهان به عنوان یک فرصت

ظریف گفت: در مسئله غزه جز مردم در مقابل نیروهای نظامی ایستادگی نکردند، در جنگ تحمیلی مردم در مقابل ارتش صدام ایستادند.

وی در این قسمت از سخنان خود حضار را همراهی کرد و شعار تحریم شکسته شود، یادآور شد: مردم در تحریم ها ذلت را نپذیرفتند و این مردم هستند که ایران تحلیل خواهند کرد، بنابراین مطمئنم در هشتم تیر ما همه پای صندوق های رای خواهیم رفت، شما همه را تشویق به شرکت کنید.

وزیر سابق امور خارجه افزود: من در سال ۹۲ با حمایت شما به مذاکره رفتم، سر میز مذاکره گفتم تحریم کردید اما ۷۳ درصد مردم رای دادند بنابراین تحریم شما نتیجه نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا