ترندهای روز

نطق خبرساز یک امام‌جمعه درباره خانم‌های بی‌حجاب

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

حجت الاسلام مجتبی عزیزی امام جمعه ورامین در خطبه های نماز جمعه امروز ۳۱ تیرماه به بیان مصائب شهدا در ایام محرم به ویژه روز عاشورا پرداخت. اینها خواهر و دختر ما هستند، ناموس ما، جگر ما و معشوق ما.

سخنان خبرساز یک امام جمعه درباره زنان محجبه

وی افزود: دشمن طی این سال ها توانسته در یک کار ترکیبی همه جانبه بخشی از جامعه زنان و حتی بخشی از جامعه مردان جوان ما را فریب دهد.

امام جمعه ورامین نحوه برخورد با این موضوع را بسیار مهم بیان کرد و افزود: همانطور که دشمن طراحی و برنامه ریزی کرد، باید برنامه داشته باشیم، فریب خوردگان افتخار ما هستند، باید با عشق استدلال با آنها صحبت کنیم. و توضیح و با رویی باز.

وی ادامه داد: ما حق نداریم با این افراد برخورد سلبی داشته باشیم مگر در مواردی که قانون تعیین می کند و ضابط وظیفه خود را می داند و عمل می کند اما ما به عنوان آحاد مردم وظیفه داریم با آنها برخورد مثبت داشته باشیم.

عزیزی افزود: اگر در محل سکونت خود افرادی را بشناسیم که تمایل به حجاب دارند، به سراغ آنها برویم و نقشه دشمن را افشا کنیم، قبول می کنند، این وظیفه ماست و با عشق و استدلال می توان انجام داد.

خطیب جمعه ورامین گفت: البته منظورم جایی نیست که جرم انگاری شده و قانون مجازات هایی را تعیین کرده و ضابط باید وارد شود. خواهری که به بی حجابی گرایش پیدا کرده است، دختران عزیز و خواهران خوبم، شما افتخار ما هستید، به درد ما می خورد که یک نفر با هوس و هدف به شما نگاه کند.

وی خطاب به افراد بدحجاب گفت: خواهرم، دخترم، قرآن به پیامبرش دستور داده است که زنان مؤمن را به پوشیدن لباس های حیا و پوشاندن بدن خود سفارش کند تا مورد آزار قرار نگیرند. وقتی دختری آرایش شده از آن خانم بیرون می آید، چشمان هوس آلود و دل های بیمار به او طمع می ورزد و او را آزار می دهد. تو که بی حجابی چند بار تو خیابون بی احترامی شدی.

عزیزی با بیان اینکه کار آن افراد اشتباه است و باید مجازات شود، اما باید خود را نیز بپوشانید، خطیب خطاب به مردم با حجاب نامناسب گفت: برای افراد بیمار و شهوتران، در دنیای غرب، زنانی که می پوشند، بهانه نگیرید. لباس های گشادتر، امنیت ندارند

وی خطاب به مردم بدحجاب گفت: وقتی می بینیم که تو ای نازدانا تاج و ناموس ما آبروریزی کردی، به ما نمی خورد، تو دختر پیامبر و امیرالمومنین و بنده خدا هستی. بی حجابی اولین کسی که صدمه می زند تو خودت هستی، وقتی موهایت را دم اسبی می گذاری، جوان سالمی به خواستگاری نمی آید و صاحب چشم های شهوتی برای خواستگاری می آید، آیا تضمین می کند که آن شخص با دیدن یک فرد زیباتر شما را ترک نمی کند؟ هیچ کس آینده روشنی در برهنگی پیدا نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا