نظرسنجی صیانت از مشتریان بانکی آغاز شد

به گزارش افق میهن، «نخستین رویداد نظارتی و نظارتی؛ همایش حمایت از مشتریان بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، چالش ها و راهکارها» به طور همزمان در بیست و دوم برگزار شد. بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این ماه، بررسی امنیتی از مشتریان بانک ها را از ۲۸ آذر ۱۴۰۴ آغاز کرد که این روند تا ۲۴ آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
هدف از این نظرسنجی ارزیابی مشتریان از جنبههایی مانند رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و رسیدگی به شکایات است. نتایج یکی از مهم ترین پایه ها برای انتخاب بانک ها و موسسات اعتباری درجه یک از منظر حمایت از مشتری خواهد بود.
مقررات و نظارت کارآمد در شبکه بانکی یکی از ارکان ثبات مالی و تقویت اعتماد عمومی است. در شرایطی که نقش بانک ها در تامین مالی، گردش سالم نقدینگی، ترویج تولید و توسعه خدمات دیجیتال و استفاده از فناوری های نوین روز به روز در حال افزایش است، استفاده از بازخورد واقعی مشتریان به عنوان یکی از منابع معتبر ارزیابی عملکرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در این چارچوب، حمایت از حقوق مشتریان و سنجش رضایت آنها یکی از شاخص های کلیدی برای ارتقای کیفیت خدمات و ارتقای پاسخگویی بانکی است.
هموطنان می توانند از طریق لینک رسمی زیر در نظرسنجی شرکت کنند:
https://cbi.ir/simplelist/34056.aspx
این نظرسنجی بدون دریافت اطلاعات شناسایی انجام شده است.










