ترندهای روز

نعیمه نظام‌دوست: می‌گویند جایت در جوکر خالی است

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

نعیمه نظام دوست با اشاره به فعالیت های آینده خود به حضور احتمالی در فصل دوم لالایی و همکاری با داریوش فضیایی اشاره کرد.

نعیمه نظام دوست: می گویند جای تو در جوکر خالی است

نعیمه نظام دوست بازیگر با سابقه فیلم ها و سریال های طنز درباره فعالیت های اخیر خود گفت: این روزها مشغول ایفای نقش در فیلمی به نام هر چی تو بیگی به کارگردانی مرتضی اتاز زمزم هستم که فیلمبرداری این فیلم در سال ۹۶ در حال انجام است. اصفهان و ما هم در آنجا کار می کنیم.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته ۲ پیشنهاد کار دیگر داشتم اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم. در کنار آنها مذاکراتی نیز برای حضور در فصل دوم سریال «لالایی» در شبکه خانگی داشته ام. سریالی با حضور عموپورنگ که فصل اول آن به تازگی آغاز شده است.

نظام دوست درباره حضور کمترش در سریال های تلویزیونی نیز گفت: در حال حاضر مشکلی برای حضور در پروژه های تلویزیونی ندارم. اتفاقاً قرار بود در سریالی حضور داشته باشم که به دلیل تضاد زمان تولید با پروژه دیگری موفق به حضور در آن نشدم. من در حال حاضر ۲ پیشنهاد تلویزیونی دیگر دارم که در حال فکر کردن برای نهایی کردن آنها هستم. قطعا در آینده ای نزدیک مخاطبان دوباره من را در یک سریال تلویزیونی جدید خواهند دید. من خودم را فرزند تلویزیون می دانم و به همین دلیل تلویزیون همیشه خانه من بوده است.

نظام دوست درباره عدم حضور در فصل زنان سریال «جوکر» به عنوان یک کمدین سرشناس گفت: قطعاً به این فضا علاقه دارم و از حضور در هر فضایی که باعث خنده و احساس خوب می شود استقبال می کنم و لذت می برم. با پخش این فصل خیلی ها از «جوکر» پیام داده اند که جای من در این آهنگ خالی است! خیلی ها در فضای مجازی لطف کردند و به این موضوع اشاره کردند. چند تا از دوستانی که تو این فصل حضور دارن پیغام دادند که نعیمه خیلی خالیه! این واکنش ها برای من بسیار محترمانه است.

وی درباره ساخت و پخش فصل جدید سریال «جوکر» با حضور بانوان گفت: کمدین های زن باید خیلی زودتر در چنین فضایی ظاهر می شدند. این هنرمندان سال هاست که در کارنامه کاری خود تلاش می کنند و خوشبختانه حضورشان در برنامه جوکر طرفداران زیادی دارد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

این بازیگر درباره مقایسه کیفیت حضور کمدین های زن و مرد در «جوکر» تاکید کرد: طبیعتاً در برخی موارد دست مردان برای برخی شوخی ها بازتر از زنان است، اما این که زنان توانسته اند سرگرم کنند و بسازند. خنده تماشاگران واقعا ستودنی است. من هر ۲ قسمت “جوکر” را دیده ام، خانم ها واقعا عالی شده اند.

نظام دوست افزود: جوکر به نظر من خوب طراحی و تولید شده است. حتی معتقدم در فصل های بعدی می توان به ترکیب زن و مرد در این فضا فکر کرد و «جوکر» با حضور مشترک کمدین های زن و مرد تولید و پخش شود. من مطمئن هستم که چنین برنامه ای به یک رویداد ویژه تبدیل خواهد شد.

وی افزود: ما هنرمندان سال هاست که در پروژه های مختلف با هم کار می کنیم و ظرفیت ها، شوخی ها و بازی های یکدیگر را می شناسیم و طبیعتا می توانیم در چنین فضایی در کنار هم باشیم و مخاطب را سرگرم کنیم. امروزه نیز در قالب رئالیتی شوها شاهد حضور مشترک هنرمندان زن و مرد هستیم. اگرچه فضای «جوکر» فضای تازه تری است اما می توان به اتفاقات مختلفی هم فکر کرد.

این بازیگر در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: به نظرم دوستان هنرمندم در «جوکر» تمام تلاش خود را کرده اند تا با حفظ تمام چارچوب ها بهترین شوخی ها را داشته باشند. آیا یک هنرمند می تواند با چارچوب هایی که در جامعه اش به قوانین و رسوم پذیرفته شده تبدیل شده است شوخی کند؟

این بازیگر طنز در پایان درباره حضور خود در فصل جدید این برنامه گفت: اگر برای فصل های بعدی دعوت شوم حتما قبول می کنم. اگر بتوانم مردم را بخندانم، از خودم لذت می برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا