ترندهای روز

نقشه دختر ۱۳ ساله و پسر جوان برای اخاذی از خانواده‌ها با آدم‌ربایی دروغین

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

خانواده یک دختر ۱۳ ساله از ناپدید شدن دخترشان به اداره آگاهی پلیس آگاهی تهران خبر دادند. خانواده دختر ۱۳ ساله گفتند که دخترش یک ماه ناپدید شده است اما قبل از خروج از خانه طلاهای خانه را نیز به سرقت برده اند و معتقدند او طلاها را با خود برده است. خودش برده است.

با این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد و در حالی که تحقیقات برای یافتن دختر نوجوان ادامه داشت، فردی با خانواده دختر جوان تماس گرفت و گفت که این دختر به گروگان گرفته شده و باید ۵ میلیارد تومان پول یا طلا یا سکه بپردازند. برای آزادی او

به این ترتیب با آموزش هایی که ماموران به خانواده دختر نوجوان دادند، در یکی از پارک های جنوب تهران با تماس گیرنده قرار گذاشتند. پس از آن ماموران بی سر و صدا به جلسه رفتند و در حالی که خانواده را زیر نظر داشتند، تماس گیرنده از آنها خواست که کیف را در گوشه ای بگذارند و بروند. پس از آن پسر ۲۰ ساله خارج شد و کیفی را که به ظاهر طلا و سکه در آن بود برداشت و قصد فرار داشت که ماموران پلیس حاضر در محل او را دستگیر کردند.

در بازجویی از پسر بازداشتی مشخص شد که او دوست پسر دختر نوجوان است. وی به ماموران گفت: در اینستاگرام با هم آشنا شدیم و پس از مدتی تصمیم به ازدواج گرفتیم. به همین دلیل دختر طلاهای خانه آنها را دزدید و سپس از خانه فرار کرد. پس از آن به خانه یکی از دوستانم رفتیم و برنامه آدم ربایی را انجام دادیم. قرار بود با خانواده ام هم همین کار را کنیم و از آنها باج بگیریم.

به این ترتیب ماموران دختر نوجوان را پیدا کردند و پرونده آدم ربایی و گروگان گیری بسته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا