ورزشی

نقشه راه سویا برای سردار آزمون

به نقل از استودیو دپورتیوو; نشریه کیکر آلمان مدعی شد سویا با اضافه شدن بند خرید، درخواست انتقال قرضی سردار آزمون را به بایرلورکوزن ارائه کرده است اما تیم آلمانی خرید دائمی مهاجم ایرانی را ترجیح می دهد. آلمانی ها منتظر دو پیشنهاد عجیب از سوی تیم های کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه امارات و عربستان هستند.

سویا مدت هاست که سردار آزمون را به عنوان گزینه ای برای تقویت خط حمله خود به ویژه پس از جدایی یوسف النصیری مراکشی در نظر گرفته است. اگرچه پیشرفت هایی در مذاکرات طرفین حاصل شده است، اما انتقال سردار آزمون کار آسانی نخواهد بود. بایرلورکوزن که سه سال دیگر با سردار آزمون قرارداد رسمی دارد با فروش این مهاجم به دنبال کسب حداقل ۸ میلیون یورو است. دو باشگاه دبی علاقه مند به جذب سردار آزمون هستند و لورکوزن ترجیح می دهد با فروش قطعی او به رقم مورد نظر برسد.

بر اساس این گزارش؛ سویا که با پیشنهاد انتقال قرضی و فعال سازی بند خرید دائمی در پایان فصل وارد کارزار شده، تلاش می کند دستمزد سالانه ۳.۵ میلیون یورویی سردار آزمون را بپذیرد. نقشه راه سویا این است که سردار آزمون را برای این انتقال قانع کند تا با این امتیاز وارد مذاکره جدی با لورکوزن شود. در این بین رسانه ها خبر می دهند که تیمی از عربستان هم خواهان سردار آزمون است و اگر او را در مورد شرایط مالی قانع کنند، احتمال بازنشستگی طلایی سردار آزمون دور از ذهن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا