ترندهای روز

نقشه شیطانی زن صیغه‌ای برای مردان هوسران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

زن جوانی که به خانه مردان فاحشه می رفت و اموال آنها را سرقت می کرد، با تعقیب مال گمشده به دام افتاد و راز کنایه مردانه را فاش کرد. حدود یک هفته پیش مرد جوانی از وقوع سرقتی از منزل مسکونی خود به ماموران کلانتری رسالت مشهد خبر داد و گفت: شبی که اعضای خانواده ام در خانه نبودند و من سر کار بودم، سارقان به خانه ام رفتند و تلفن همراه تلویزیون را دزدید. با تشکیل پرونده سرقت در کلانتری، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان متهم ادامه داشت تا اینکه سحرگاه سه شنبه هفته گذشته مرد جوان مفقود شده با پلیس تماس گرفت و مدعی شد سارق را شناسایی کرده است. ملک او که زنی خیابانی در اطراف بزرگراه شهید میرزایی است. .

با دریافت این خبر بلافاصله گروه گشت نامحسوس با دستور سرهنگ مجتبی حسین زاده (رئیس کلانتری رسالت) راهی محل شدند و زن ۳۲ ساله را به کلانتری منتقل کردند اما این زن که مدعی بود مواد مخدر صنعتی (شیشه) اعتیاد دارد، در حضور مال باخت سماج از دستکاری اموال مردان حصران خبر داد.

نقشه شیطانی صیغه برای مردان شهوتران

متهم گفت: آن شب شاکی مرا برای عقد موقت به خانه اش برد. همچنین برای تامین هزینه های اعتیادم به پول بیشتری نیاز دارم. قبلاً در کیفم قرص های خواب آور ریخته بودم که در نوشیدنی مالباته ریختم و وقتی به خواب عمیقی فرو رفت، تلفن و تلویزیون خانه اش را دزدیدم و به شهر رفتم. به چناران رفتم اما حدود یک هفته بعد از این ماجرا هنگام بازگشت از منزل یکی دیگر از قربانیانم دستگیر شدم.

وی ضمن نشان دادن مقادیری پول نقد به پلیس افزود: این مبالغ را از خانه آخرین مقتولم نیز سرقت کردم که قرار بود مرا به عقد موقت درآورد. به او قرص خواب دادم و پولش را دزدیدم.

با اعترافات این زن معتاد، تحقیقات تخصصی ماموران بازپرسی کلانتری رسلت برای شناسایی مالباختگان مالباختگان طعمه این زن جوان آغاز شد چرا که تحقیقات اولیه پلیس نشان می دهد مردان شهوتران به دام افتاده اند. احتمالاً تله زن مذکور به دلیل ترس از رسوایی و رسوایی در مراکز شکایت کرده است. آنها هیچ گونه اقدام انضباطی یا تغییری در نحوه وقوع سرقت نکرده اند.

مالباخته سماج که پس از یک هفته پیگیری موفق به شناسایی زن شیشه ای در پاتوق معتادان متجاهر در وسط اتوبان شده بود، واقعیت این سرقت را گفت و بدین ترتیب تحقیقات پلیس وارد مرحله جدیدی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا