ترندهای روز

نقشه غیراخلاقی زن جوان برای سرقت از مردان میانسال

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رسیدگی به پرونده این زن زمانی در دستور کار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت که همسر سابقش به نام کریم خاطر به جرم فروشندگی و داشتن پاتوق مصرف مواد مخدر و بررسی گوشی موبایل مرد میانسال توسط ماموران دستگیر شد. ، آنها با عکس های برهنه مردان مختلف روبرو شدند که همه آنها یک زن حضور داشت.

این مرد اعتراف کرد که با کمک همسر سابقش با بیهوش کردن قربانیان دست به سرقت زدند. با این نتایج پرونده ای در دادگاه ویژه سرقت تشکیل شد که منجر به دستگیری سارق زن شد.

این زن در بازجویی ها گفت: یک بار ازدواج کردم و صاحب یک پسر شدم اما به دلیل اینکه شوهرم فروشنده مواد مخدر بود از او جدا شدم. در دوران طلاق نتوانستم حضانت فرزندم را بگیرم. از آنجایی که نگران بزرگ شدن او با پدر جنایتکارش بودم، همیشه به ملاقاتش می رفتم و می خواستم حضانت او را بر عهده بگیرم، اما شوهر سابقم حضانت را نداد و رعایت نکرد. در پایان پیشنهاد کرد اگر می خواهم بچه را بگیرم در چند سرقت خوب همدست او باشم. من هم به خاطر حضانت تو قبول کردم. شوهر سابقم به من پیشنهاد کرد که در کنار جاده منتظر طعمه باشم. مردانی را افق میهن می کردم که اکثراً میانسال بودند و بعد از سوار شدن به ماشینشان به بهانه اینکه حالم خوب نیست به خانه آنها می رفتم و به بهانه مسموم کردن آن تقاضای نوشیدنی می کردم. بعد می گفتم زشت است من بخورم و آنها نخورند. به این ترتیب شربت را به آقایان دادم و آنها را بیهوش کردم.

این متهم ادامه داد: سپس در را برای شوهر سابقم باز می کردم و بعد از سرقت از مقتولین که اکثرا متاهل بودند عکس می گرفت تا از شکایت منصرف شوند. کریم تمامی عکس ها و فیلم ها را در گوشی خود نگهداری می کرد که منجر به دستگیری من شد زیرا عوامل مواد مخدر که او را به اتهام جرایم مواد مخدر دستگیر کردند با بررسی گوشی وی به صحت موضوع پی بردند.

بر اساس این گزارش، زن و مرد در حال حاضر بازداشت هستند و تحقیقات ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا