ترندهای روز

نقشه غیراخلاقی زن میانسال برای رسیدن به بیمه عمر شوهر

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

صبح روز دوشنبه گذشته (۴ ژوئیه) مردی ۵۰ ساله با عجله نزد مأموران لاکلد، میسوری رفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد. مرد به پلیس گفت که همسرش قصد دارد او را بکشد.

مرد میانسال ادامه داد: از چند هفته پیش که نوشابه های مورد علاقه ام را مینوشیدم متوجه تغییر طعم آن شدم اما به این موضوع توجه نکردم و به مصرف آن ادامه دادم. هر بار که بعد از نوشیدن نوشابه، گلودرد، تهوع، اسهال و استفراغ داشتم، همسرم، میشل، به من گفت که اینها علائم ویروس کرونا هستند و ربطی به نوشابه ندارند.

این مرد ادامه داد: با این حال وضعیت جسمی ام بدتر می شد به طوری که سرفه های شدیدی داشتم و فکر می کردم به ویروس کرونا مبتلا شده ام اما بعد از آن به برخی رفتارهای همسرم مشکوک شدم و یک روز اتفاقی فیلم ها را چک کردم. ضبط شده در من در حال تماشای دوربین های مداربسته خانه خود بودم، متوجه یک راز مهم شدم. وقتی همسرم وارد محل نگهداری نوشابه‌ها شد، چیزی داخل آن‌ها ریخت و وقتی به انبار رفتم متوجه شدم بطری علف‌کش خالی است و بطری جدیدی به آن اضافه شده است، بنابراین مطمئن شدم که همسرم آن را ریخته است. علف کش را وارد نوشابه کرد و سعی کرد مرا بکشد. دارد.

با این اطلاعات پلیس به خانه مرد میانسال رفت و همسر او را دستگیر کرد. میشل به پلیس گفت: “از آنجایی که همسرم قدر تولدی را که برای او گرفتم نمی دانست، می خواستم به او صدمه بزنم.”

علیرغم ادعای این زن، تحقیقات پلیسی نشان داد که وی قصد کشتن همسرش را داشته تا بیمه عمر ۵۰۰ هزار دلاری او را تصاحب کند. این زن از سوی دادگاه به قتل درجه یک متهم شده و قرار است به زودی محاکمه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا