ترندهای روز

نقشه پیچیده زن جوان برای تصاحب اموال شوهر

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

این زن که با اجرای طرحی بخشی از اموال شوهرش را به جیب زده بود و قصد داشت طرح دیگری را برای رفع مزاحمت پسر شوهرش اجرا کند، با درخواست پسر بزرگ شوهرش درباره برادر گمشده اش، لو رفت.

اواسط بهار امسال مردی با مراجعه به اداره پلیس آگاهی تهران از ناپدید شدن برادر نوجوانش خبر داد. در پاسخ به سوال ماموران از مرد جوان که چرا پدرش برای شکایت نیامده است، مرد جوان گفت: پدر ما دو سال است که به اتهام مواد مخدر در زندان است. در این دو سال برادر ۱۶ ساله ام به نام حامد در خانه ای زندگی می کرد که نامادری ام با پول پدرم خریده بود. هر چند وقت یک بار به برادر و نامادری ام سر می زدم تا کمبودی نداشته باشند. دیروز برای دیدن حامد به خانه آنها رفتم اما نامدریم از او اظهار بی اطلاعی کرد.

این جوان درباره دلیل شکایت خود گفت: وقتی به گفته های نامادریم شک کردم از خانه او بیرون آمدم و چند همسایه را دیدم. از آنها متوجه برادرم شدم که گفتند ساعاتی پیش سه مرد را دیدند که برادرم را کتک زدند. سپس او را به زور سوار خودروی پژو کردند و بردند.

به این ترتیب تحقیقات برای یافتن ردی از پسر نوجوان آغاز شد. چند روز بعد حامد به همراه پدرش به اداره اطلاعات رفت و گفت: وقتی پدرم متوجه مفقودی من شد از زندان به مرخصی آمد تا برای یافتن من کاری کند. الان هم که آزاد شده ام آمده ام شکایت کنم.

این پسر نوجوان درباره افرادی که او را بردند گفت: خانه نامدریم در جنوب غرب تهران است و مدتی است که به خانه او سر می زنم. روز آخر که رفتم سه نفر که سرنشین یک پژو بودند جلوی من را گرفتند. بعد از اینکه مرا کتک زدند به زور سوار ماشین شدند و بیهوشم کردند. سپس دست و پایم را با پارچه بستند. وقتی از خواب بیدار شدم متوجه شدم که در کمپ ترک اعتیاد هستم.

این پسر ادامه داد: وقتی علت این کار را جویا شدم، مردم به سراغم آمدند و گفتند که معتاد هستم و باید بستری شوم، زیرا شخصی پول داده بود تا مرا به کمپ ببرد.

حامد ادامه داد: هر چه به آنها گفتم معتاد نیستم و اشتباهی مرا به کمپ بردند، فایده ای نداشت. تا اینکه آزمایش های زیادی از من گرفتند و متوجه شدند که من معتاد نیستم. همان موقع بود که تیراندازی کردند و بعد برادرم مرا پیش خودش برد تا اینکه پدرم از زندان بیرون آمد.

ماموران کلانتری با شنیدن این جزئیات به تحقیق از سه مرد ربوده شده حامد و انتقال او به کمپ ترک اعتیاد پرداختند.

هر سه مرد گفتند که مردی به نام یاشار با آنها تماس گرفته و خواستار پذیرش پسر نوجوان در کمپ شده است، اما اکنون تلفن او خاموش است. یاشار با به دست آوردن سرنخ تحت تعقیب پلیس بود تا اینکه سرانجام دو روز پیش پس از چند ماه فرار در جنوب تهران شناسایی و دستگیر شد.

مرد دستگیر شده ابتدا اظهارات ضد و نقیضی داد اما در نهایت گفت که نقشه آدم ربایی را به درخواست نامادری حامد اجرا کرده است.

متهم در توضیح این حادثه گفت: نامادری و پدر حامد قاچاقچی هستند. اختلاف نظر داشتند. پس از آن زن برای انتقام از شوهرش او را در معرض پلیس قرار داد و سپس علیه فرزندخوانده اش توطئه کرد. او قصد داشت پول شوهرش را جمع کند و می خواست حامد را از سر راهش بردارد تا نقشه او را به هم نزند. الان خانه اش را ترک کرده و نمی دانم کجاست.

در ادامه تحقیقات مشخص شد نامادری پسر ربوده شده دو سال پیش همسرش را لو داده و حتی خود او شیشه را به ماموران داده و گفته متعلق به شوهرش است.

همچنین مشخص شد این زن از شوهرش وکالت گرفته و خانه ای که در آن زندگی می کند را با قراردادی فروخته و پنج میلیارد تومان به جیب زده است.

با اعترافات مرد جوان، نامادری شاکی به عنوان طراح و مظنون اصلی پرونده ردیابی و دستگیر شد. او ادعای همدستش را تکذیب کرد و گفت که دامادش واقعا معتاد است و از قرص های روانگردان استفاده می کند و به میل خودش به کمپ رفته و می خواهد از او انتقام بگیرد و با داستانی که ساخته باعث دردسر شود. .

بر اساس این گزارش تحقیقات در این زمینه در حال حاضر ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا