بانک و بیمه

نقش مؤثر خبرنگاران در ارتقای گروه مالی سامان

به گزارش افق میهن، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار از تلاش مستمر خبرنگاران در انتشار اخبار قدردانی کرد. وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق و به موقع گفت: این تلاش ها به تصمیم گیری صحیح و موفق در حوزه های مختلف کمک می کند.

مرفت افزود: موفقیت گروه مالی سامان مرهون استقرار شبانه روزی خبرنگارانی است که با انتشار اخبار مدیران و تصمیم گیران حوزه های مختلف را آگاه می کنند. وی تاکید کرد: خدمات بانکی به ساعات اداری محدود نمی شود و تیم های زیادی به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات به مردم فعالیت می کنند. معرفت از خبرنگاران خواست تا اخبار را درست و دقیق گزارش کنند و از سوء استفاده های احتمالی خودداری کنند.

معرفت همچنین اعلام کرد که حجم سپرده بانک سامان تا پایان تیرماه به ۲۲۰ هزار میلیارد تومان رسید و تسهیلات پرداختی نیز به حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت. وی همچنین افزود: بانک سامان توانست ۱۰۰ درصد سفارشات خود را در حوزه تسهیلات وام مسکن پوشش دهد و تقریبا ۵۰ درصد تسهیلات باروری را پرداخت کند.

مدیرعامل بانک سامان به رشد بیش از ۴۰ درصدی در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: بانک سامان از سال ۱۳۹۵ برنامه راهبردی را دنبال می کند که در سال ۱۴۰۰ به سوددهی دست یافت. وی تاکید کرد: این طرح راهبردی با موفقیت اجرا شد و بانک سامان هم اکنون در حال ثبت سودآوری پایدار است.

معرفت در خاتمه ابراز امیدواری کرد با توجه به تغییرات زیرساختی بانک سامان بتواند به وظایف خود در ساخت مسکن عمل کند و خدمات بهتری به مردم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا