اخبار بورس

نماد دارویی در صف عرضه اولیه

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر سال جاری سهام ۱۷ شرکت در بازار سرمایه شناور شده است و آخرین عرضه اولیه تا این لحظه در سال جاری نماد نخاریس بود که در ۲۰ اسفندماه انجام شد. دی ماه برگزار شد. بر اساس اعلام جلسه معارفه شرکت آنتی بیوتیک ایران، این نماد جزو عرضه های اولیه بعدی بازار سرمایه خواهد بود.

البته لازم به ذکر است که جلسه معارفه نمادهای آکشان و فنر تاکنون به گونه ای برگزار شده است که واجد شرایط مراقبت های اولیه باشند.

برگزاری جلسات معارفه زیستی

جلسه معارفه شرکت آنتی بیوتیک ایران با نماد “BIOTIC” ساعت ۱۰:۴۵ صبح روزهای شنبه و یکشنبه هفتم و هشتم بهمن آنلاین و از طریق www.wachartv.com به صورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند تا ساعت ۱۶ روز شنبه از طریق سامانه پیشنهادات اولیه در سایت رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir سوالات خود را ارسال کنند.

درج نمادهای زیستی

شرکت آنتی‌بیوتیک‌های ایران (فهرست شده) با احراز کلیه شرایط پذیرش تا سطح در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ به عنوان دویست و شصتمین نماد معاملاتی (یکصد و پنجاه و چهارمین شرکت در بازار دوم) در فهرست دوره‌های بدون نسخه ایران قرار گرفت. مطابق با پیشنهاد اولیه ۱۵ درصد از سهام. علاوه بر این، از سهامدار عمده تعهد گرفته شد که ۱۰ درصد دیگر را ظرف سه ماه تحویل دهد.

اطلاعات بیشتر به شرح زیر است:

تاریخ تصویب : ۲۴/۰۹/۱۳۹۹

نماد معاملاتی: دیابتی

زیرگروه: تولید داروهای شیمیایی و گیاهی

معرفی شرکت آنتی بیوتیک ایرانی

شرکت تولیدی آنتی بیوتیک ایران (آسیکو) در سال ۱۳۵۳ به عنوان بزرگترین مجتمع دارویی استان در مساحتی بالغ بر ۱۶۰۰۰۰ مترمربع تاسیس شد که ۲۵۰۰۰ متر مربع آن به زیربنای ساختمان های کارخانه اختصاص دارد. این مجموعه در منطقه ای زیبا در نزدیکی دریای خزر در شمال ایران واقع شده است. این شرکت ۱۳ بهمن در سال ۱۳۵۳ به عنوان سهام خاص تأسیس و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. در حال حاضر یکی از زیرمجموعه های سرمایه گذاری دارویی تامین می باشد.

سرمایه و ترکیب سهامداران

سرمایه این شرکت با ۲۰۲ نفر پرسنل در ابتدای تاسیس ۱۰ میلیون تومان بوده و در هفت مرحله افزایش سرمایه به ۷۰.۲ میلیارد تومان افزایش یافته است. سرمایه گذاری تامین فارما معروف به تیپیکو ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا