اخبار بورس

نماد دی بازگشایی می شود ؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام; بانک دی با سرمایه ۱.۳۵ میلیارد تومانی و ترکیب سهامداران حدود ۹۳۰ هزار نفر یکی از پرجمعیت ترین شرکت های بازار سرمایه محسوب می شود.

بانک دی با نماد دی درب شماآریچ ۱ آبان ماه سال جاری را مشخص کنید تعلیق درآمد و معاملات او متوقف شد و ۸ آذر در ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه ای در مورد لغو پذیرش دی روی کدال قرار گرفت و پس از ۱۱ سال این نماد از لیست شرکت های بازار دوم فرابورس خارج شد.

نماد سیاست لغو دی

۸ آذر در ماه ۱۴۰۲ اخطار فسخ داده می شود دی روی کد قرار داده شد. متن طلیعه بدین شرح بود:

با استناد به ماده ۴۲ دستورالعمل پذیرش، تحویل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران، با توجه به شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح بخشی از قانون تجارت (عدم خروج از شمول ماده) . ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح بخشی از قانون تجارت در مهلت مقرر توسط کارگزار پذیرش، درج اوراق بهادار ناشر از فهرست اوراق پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ایران لغو شد.

وارد شرکت بانکی شوید دی در بازار پایه فرابورس

به استناد ماده ۳۶ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و تصویب کمیته بورس اوراق بهادار شرکت بانکی. دی (سهام مشترک) از ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به عنوان دویست و هشتاد و سومین نماد معاملاتی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس درج شده است.

اطلاعات بیشتر به شرح زیر است.

نماد معاملاتی: دی

گروه: بانک ها و موسسات اعتباری

زیرگروه: سایر واسطه های مالی

نماد معاملاتی دی در گروه بانک ها و مؤسسات اعتباری زیر گروهی از سایر واسطه های مالی قرار دارند.

بانک دی کی دوباره باز میشه؟

نماد بانک دی پس از حذف از بازار دوم فرابورس متوقف و بسته شد و هم اکنون سهامداران این نماد منتظر بازگشایی این بانک در بورس هستند.

بر این اساس، بانک دی وی با انتشار اطلاعیه ای در بورس اعلام کرد:

در نامه این بانک خطاب به سهامداران و منتشر شده در کدال آمده است: «با احترام، پیرو اطلاعیه مورخ ۰۸/۰۹/۱۴۰۲ در سایت کدال مبنی بر خروج اوراق بهادار این بانک از فهرست.» اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس ایران; با توجه به اجرای تبصره «ب» ماده ۹۹ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و ماده ۳۶ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، درخواست درج بانک شد. سمبل دی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه و ایجاد امکان نقل و انتقال سهام بانکی در این بازار به همراه اسناد و مدارک مربوط به نامه شماره ۴۵۰۸/۱۲/ک/د مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ارسال گردید. به شرکت های خارج از بورس
“نماد بانکی” اینگونه پیش بینی می شود دی» طبق تشریفات اداری این شرکت طی چند روز آینده بازار پایه بورس ایران بازگشایی می شود ساخته شده است

ارزش ذاتی دی قیمتش چنده؟

این در حالی است که به گزارش تسنیم، اطلاعات غیررسمی دریافتی حاکی از آن است که الزام بانک مرکزی شامل تمامی دارایی های این بانک می شود. دی و شرکت های گروه مالی از نظر ارزش ذاتی توسط هیئت رسمی کارشناسان پزشکی قانونی مورد ارزیابی و ارزیابی قرار گرفتند. اشتراک گذاری دی همچنین حدود ۲۰۰ تومان ارزش دارد. ارزشی که احتمالاً بیش از این ارقام ارزش دارد و برای سهامداران خصوصی که پذیرش خود را لغو نمی کنند، امیدوارکننده است. دی نگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا