بانک و بیمه

نماد وکار در حال تثبیت تکنیکال

بازار؛ گروه تبادل: بانک کارآفرین با نماد وکار در چند هفته گذشته معاملات متعادل و مثبتی را به ثبت رساند. به طوری که کار روی تابلوی بورس بازدهی مثبت ۳ درصدی را در سه ماهه به ثبت رساند. همچنین در یک سال کاری تاکنون بازدهی مثبت ۱۱ درصدی حاصل شده است. ارزیابی وضعیت بنیادی و فنی نماد کار نشان می دهد که این نماد باعث تثبیت قیمت می شود. اما در هر صورت با بازگشت روند صعودی بورس می تواند با جذب نقدینگی روند صعودی جدیدی را ثبت کند.
این نماد در حوزه بانکی با سهم ۶ درصدی عملکرد قابل قبولی دارد. از نظر فنی، دارای یک منطقه پشتیبانی قوی است. به همین دلیل پیش بینی می شود کفپوش بین ۳۳۸ تا ۴۴۴ تومان تولید شود.
پیش بینی می شود با این کار ظرف پنج سال سرمایه بانک از ۵۰۰۰ میلیارد تومان به ۲۰۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد. به گفته مدیرعامل بانک، ۹ میلیارد تومان از این ۲۰ میلیارد تومان توسط سازمان تجدید ارزیابی تامین می شود. بنابراین بانک کارآفرین دارای افزایش سرمایه تقریباً ۱۹۰ درصدی از تجدید ارزیابی است.
علاوه بر این، مرحله بعدی افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی را می توان از محل سود انباشته و درآمد نقدی سهامداران انجام داد.
تمرکز بانک کارآفرین بر افزایش درآمد عملیاتی بوده است. این همسویی در راستای عملیات بانکداری دیجیتال و همچنین فعالیت های ارزی اجرا خواهد شد. این بانک در سال گذشته ۱۸۳ درصد رشد درآمد کارمزدی را تجربه کرد.
در واقع بانک کارآفرین از طریق بانکداری دیجیتال وارد بازار مشتریان خصوصی شده است. در این زمینه، توسعه مدل های اعتباری مانند تامین مالی زنجیره تامین SCF در دستور کار قرار دارد.
همچنین بر افزایش دستمزد موسسات برای شرکت های دانش بنیان تمرکز خواهیم کرد. در راستای توسعه خدمات بانکی، افزایش شعب بانک ها نیز از اولویت های آن است.
بازار سرمایه در حال حاضر روندی منفی را نشان می دهد. با این حال، بسیاری از نمادها در موقعیت ارزشمندی قرار دارند. اما با توجه به جو منفی بازار به دلیل نااطمینانی های سیاسی و اقتصادی، پول از بورس خارج شد. است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا