اخبار اقتصاد ایران

نمایشگاه بهاره رشت صبح شنبه افتتاح می‌شود | برپایی ۶۰۹ غرفه نمایشگاهی برای تنظیم بازار عیدانه گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اعلام کرد: نمایشگاه بهاره شهرستان رشت صبح شنبه هجدهم. اسفند در محل دائمی نمایشگاه ها به طور رسمی افتتاح می شود.

ایران تحلیل تیمور پورحیدری در جلسه تنظیم بازار استان گیلان که به ریاست استاندار گیلان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان خبر داد. رشت و سایر شهرها گفت: نمایشگاه بهاره استان گیلان با هدف توزیع اقلام برگزار می شود. اقلام ضروری و همچنین اجناس مورد نیاز در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در مرکز استان و ۱۵ شهرستان با حداقل ۲۰ درصد تخفیف زیر قیمت بازار برگزار می شود.

پورحیدری افزود: علاوه بر ۴۰۹ غرفه نمایشگاهی در ۱۵ شهر و ۲۰۰ غرفه نمایشگاهی در مرکز استان و در مجموع ۶۰۹ غرفه برای عرضه انواع کیف و کفش، شیرینی و شکلات، خرما و زیتون، آجیل و میوه های خشک، لباس و لوازم جانبی، لوازم منزل و … پرداخت می کنند

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان همچنین خاطرنشان کرد: در تمامی نمایشگاه های استان عرضه کالاهای تنظیم بازار با نرخ مصوب در اولویت است.

وی همچنین در تشریح برنامه جشنواره فروش ویژه عید امسال گفت: علاوه بر برپایی نمایشگاه در سراسر استان; ۴۹۵ فروشگاه در طرح جشنواره فروش فوق العاده در کل استان شرکت کرده اند که محصولات خود را با کمترین قیمت و حداقل ۲۰ درصد تخفیف به مردم عرضه می کنند.

پورحیدری گفت: وضعیت بازار مرغ گیلان خوب است و با برنامه ریزی خوبی که انجام شده مشکلی در این بخش وجود ندارد و مرغ گرم با قیمت مصوب عرضه می شود.

وی افزود: در راستای تنظیم قیمت گوشت قرمز که به دلایل مختلف از جمله کشتار دام مولد و افزایش قیمت نهاده های دامی با افزایش نسبی قیمت در کشور مواجه شده است، گوشت منجمد تهیه و توزیع می شود. با همکاری جهاد کشاورزی

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: همچنین در رابطه با توزیع شکر که روند کاهشی داشته است، هماهنگی هایی با وزارتخانه انجام شده و قرار است شکر مصرفی استان تامین شود. و در مورد لاستیک مشکل خاصی برای واردات و توزیع لاستیک مرغوب وجود ندارد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا