نمایشگاه کیش اینوکس میتواند موتور محرک مراودات مالی باشد
امکانات جدید در نمایشگاه ها ؛ از fintech تا هوش مصنوعی ؛
مدیر نمونه کارها داریک پارس گفت: “این رویداد می تواند پایه و اساس توسعه تعامل مالی و تجاری شرکت ها باشد.”
Abolfazl Shahr Abadi ، مدیر عامل و معاون رئیس هیئت مدیره داریک پارس ، در مصاحبه ای با مبادله ، وی با توجه به نقش نمایشگاه ها در توسعه بازاریابی و برندسازی شرکت ها ، گفت: نمایشگاه ها در سراسر جهان ابزاری مشهور برای بازاریابی و راه اندازی برند هستند. قبل از گسترش فضای مجازی ، تأثیرات نمایشگاه های درون خانه بسیار بیشتر بود ، اما امروزه ، با وجود احتمال وقایع مجازی ، نمایشگاه ها جای خود را حفظ کرده اند و می توانند ابزاری مؤثر برای معرفی توابع به همراه نسخه های مجازی باشند.
ظرفیت نمایشگاه kish inox
وی افزود: “جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد شناخته شده با یک زیرساخت مناسب می تواند نقش مهمی در توسعه تعامل مالی و تجاری شرکت ها داشته و بستری برای بازاریابی و برندسازی ارائه دهد.”
حضور مداوم با وجود محدودیت ها
شاهر آبادی ادامه داد: با وجود این محدودیت ها ، ما هر سال در این نمایشگاه حضور داریم و احساس خوبی داشتیم. همین شرایط همچنین امکان معرفی مهارت شرکت ها ، موسسات مالی و بانکی را ارائه می دهد. زیرا در کشور فقط دو نمایشگاه منظم در این منطقه برگزار می شود. یکی در تهران و دیگری در کیش. “”
باید نمایشگاه ها را با تحولات جهانی به روز کنید
مدیر پرتفوی داریک پارس بر لزوم بروزرسانی نمایشگاه ها مطابق با تحولات جهانی تأکید می کند و گفت: “برگزارکنندگان باید هر سال مشکلات جدیدی را برجسته کنند.” به عنوان مثال ، باید در دوره ای که FinTech در آن توسعه داده شد ، بخش خاصی در نظر گرفته شود. همچنین امسال انتظار می رود که مسئله هوش مصنوعی داغ ، میزگرد و حضور شرکت ها در زمینه شرکت ها تأکید شود. چنین اقداماتی می تواند تأثیر نمایشگاه ها را افزایش دهد.