فرهنگ و هنر

نمایش راهپیمایی ۲۲ بهمن از فراز برج آزادی :: ایران تحلیل

شبکه های سیما در آستانه چهل و پنجمین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در کنار مردم راوی حماسه راهپیمایی ۲۲ هستند. بهمن آنها خواهند بود.

به گزارش ایران تحلیل، دوربین شبکه های تلویزیونی یوم الله ۲۲ بهمن با استقرار ۱۰ واحد سیار در ۱۰ نقطه تهران و ۳ نقطه در شهرستان های ورامین، دماوند و اسلامشهر حماسه باشکوه مشارکت مردمی در ۲۲ اسفندماه بهمن به تصویر می کشند

همچنین شبکه های سیما در ویژه برنامه ها مشارکت مردم در سالگرد پیروزی انقلاب را به صورت زنده از تهران، مراکز استان ها و روستاهای کشور به نمایش می گذارند.

۲۲ شبکه تلویزیونی مرش وان بهمن از دو مکان اصلی و از بالای برج آزادی نمایش داده می شود.

محل استقرار دوربین های شبکه دو، ابتدای خیابان استاد معین، ورودی میدان آزادی و شبکه سه به صورت زنده و مستقیم از چهارراه بهبودی، راهپیمایی باشکوه انقلاب را به تصویر می کشد.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چند فریم از شبکه چهار پخش خواهد شد.

فیلمبرداران شبکه های قرآن و معارف سیما تا پایان موکب مستقر در خیابان آزادی، چهارراه توحید، این مراسم باشکوه را به صورت زنده پوشش خواهند داد.

برنامه «و اینک امروز» بخش هایی از راهپیمایی را در تهران و شهرهای مختلف کشورمان پخش می کند.

شبکه تهران مراسم دهه فجر انقلاب را از پایگاه خود در خیابان آزادی به سمت انقلاب، چهارراه یادگار امام (ره) به تصویر می کشد. برنامه صبحگاهی «سلام تهران» نیز میزبان ایستگاه این شبکه در مسیر راهپیمایی با حضور عوامل برنامه «رنگین کمان»، هنرمندان، خوانندگان و طراحی برنامه های متنوع از مردم حاضر روی صحنه است. این شبکه با شهرهای ورامین، اسلامشهر و دماوند نیز ارتباط دارد. زندگی خواهد کرد

شبکه افق نیز از ابتدای راهپیمایی ۲۲ در دانشگاه شریف حضور یافت بهمن او با حضور در میان مردم همیشه در صحنه کشورمان لحظات ناب این جشن باشکوه را به قاب تلویزیون می آورد. همچنین برنامه انقلابیه از شبکه اغوف با حضور مهمانان، گروه سرود و خوانندگان محلی (اقوام) در کنار مخاطبان خود است.

شبکه بهداشت نیز حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ را به صورت زنده پخش کرد بهمن از چهارراه ولی عصر (عج) می‌گذرد.

دوربین های شبکه امید از ساعت ۹ تا ۱۲ به صورت زنده از میدان انقلاب حضور پرشور مردم را منعکس می کند.

شبکه ورزش سیما شنبه ۲۲ بهمن از ابتدای راهپیمایی در این روز باشکوه حضور جامعه ورزش به صورت زنده پوشش خبری راهپیمایی خواهد داشت. حضور مجریان در استودیو شبکه ورزش و ارتباط زنده با غرفه وزارت ورزش و گفتگو با قهرمانان، مدال آوران، پیشکسوتان و بزرگان ورزش کشورمان که هر ساله در راهپیمایی بیست و دوم حضور پررنگ و چشمگیر دارند. . بهمن ماه ها بخشی از این ویژه برنامه شبکه ورزش سیما خواهد بود.

شبکه کودک نیز از ساعت ۹ صبح در جشن پیروزی انقلاب اسلامی با مخاطبان خود به صورت زنده است.

دوربین های شبکه جام جم نیز حماسه حضور در جشن بزرگ انقلاب و جایگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران را در مسیر راهپیمایی و برخی پایگاه ها به تصویر می کشند. این ویژه برنامه روزهای یکشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ به صورت زنده از نقاط مختلف تهران و شهرستان ها پخش می شود.

مقدمات پوشش ویژه و همه جانبه مشارکت مردمی در جشن پیروزی انقلاب با حمایت مرکز تولید و فنی سیما و تلاش شبکه های سیما این معاونت فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا