فناوری

نمایش مودم‌های رومیزی 5G همراه اول در الکامپ 1403

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سحاب اول در راه اتصال به آینده هوشمند، مودم های رومیزی مبتنی بر فناوری ۵G را که مختص کاربران و مشاغل حرفه ای است در الکامپ ۱۴۰۳ ارائه کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در بیست و هفتمین رویداد بین المللی الکامپ، همراه اول مودم های رومیزی نسل پنجم را که بخشی از برنامه توسعه ۵G و تکمیل این نسل از فناوری های ارتباطی است، ارائه کرد.

استفاده همراه اول از دانش متخصصان داخلی و ظرفیت تولید داخلی برای عرضه مودم های ۵G و همچنین بهره مندی از مودم های مدرن بین المللی، منجر به ارائه سبد متنوعی از محصولات مودم رومیزی ۵G برای مشترکین موبایل اول با تاکید شده است. در زمینه سازمانی

در این مودم ها که مدل ارتباط سلولی با یک روتر وای فای ترکیب می شود، عملا یک شبکه وای فای محلی را فراهم می کند که مشترکین می توانند به آن متصل شوند، استانداردهای ارتباطی این نسل از جمله نرخ بالای انتقال داده. دستیابی به تاخیر کم و اتصال قابل اعتماد.

اساساً این مودم ها برای کاربران حرفه ای و مشاغلی هستند که نیاز به دسترسی سریع و مطمئن به اینترنت دارند. این مودم ها از فناوری نسل پنجم ارتباطات همراه اول استفاده می کنند تا تجربه ای بی نظیر از سرعت و کیفیت پایدار را برای کاربران فراهم کنند.

به عبارت دیگر، مودم رومیزی ۵G دستگاهی است که دستگاه های دیگر (مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها یا رایانه ها) را قادر می سازد به شبکه ارتباطی نسل پنجم متصل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا