ورزشی

نمایی از خانه رویایی مهدی طارمی در میلان/ عکس

چند ماه پیش بود که مهدی طارمی تصمیم خود را گرفت و اینترمیلان را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد. انتقالی جذاب برای ستاره بوشهری تیم ملی ایران که پیش از فصل پیشنهادی از میلان و الهلال عربستان داشت اما میلیون ها دلار را رد کرد تا به تیمی که قهرمان سری آ مدعی است برود. تیم در ایتالیا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا؛ انتقالی با دستمزد کمتر از الهلال اما جذابتر از تیم عربستانی.

حالا که تمام مراحل این انتقال به پایان رسیده و دیدارهای تیم ملی ایران در فیفادی خرداد به پایان رسیده است، نزدیکان مهدی طارمی از تمایل دیوانه وار این مهاجم ملی پوش برای شروع ماجراجویی با نراتزوری خبر می دهند. مهدی رویاهای بزرگی دارد و اهداف مهمی را دنبال می کند. او چند ماه پیش اینتر را انتخاب کرد و این یک شگفتی فوق العاده بود.

فدریکو پاستورلو، ایجنت آندره آ استراماچونی که یکی از افراد حاضر در این مذاکره بود، می گوید: من واسطه مذاکره بودم، طارمی جزو مشتریان من نیست و قراردادی با من ندارد، اما در این مذاکرات من. او مطمئناً به خوبی با شرایط سری A و باشگاه اینتر سازگار خواهد شد.

طارمی برای رفتن به ایتالیا و شرکت در تمرینات اینتر بسیار مشتاق است. مهاجم ایرانی خانه ای در میلان پیدا کرده است که جزییات کوچکی برای تطبیق سریع با این شهر است. اتفاقی که پس از معاینات پزشکی مخفیانه رخ داد و هیچکس از آن خبر نداشت. چند هفته پیش بود که طارمی به میلان رفت و این اقدامات مخفیانه را انجام داد. میلان مرکز منطقه لمباردی در شمال ایتالیا است. منطقه ای بین آلپ و رودخانه پو. جایی که طارمی باید خیلی زود با آن سازگار شود.

طارمی برای شروع اردو در اختیار سیمونه اینزاگی قرار می گیرد و در بدو ورود به ایتالیا برای دریافت ویزای خانوادگی اقدام خواهد کرد. واضح است که طارمی مانند سایر بازیکنان نراتزوری تست های بدنی را تکرار خواهد کرد، تمرینی اجباری و یکپارچه برای بازیکنان تمام باشگاه های حرفه ای در شروع فصل جدید.

عکس نمایی از خانه رویایی مهدی طارمی در میلان / ستاره ایران بین کوه های آلپ و رودخانه پو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا