ترندهای روز

نوجوان ۱۶ ساله پسرخاله‌اش را با شلیک ناخواسته کشت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

جمعه شب گذشته خبر مرگ جوان ۲۴ ساله ای که بر اثر اصابت گلوله به بیمارستان رضوی مشهد منتقل شده بود از رادیو پلیس پخش شد. دقایقی بعد جمعی از عوامل انتظامی به مرکز درمانی مراجعه و با تایید صحت این خبر موضوع را به قاضی اعلام کردند. قتل ویژه مشهد خبر داد. طولی نکشید که با دستور محرمانه قاضی وحید خاکشور تحقیقات گسترده ای آغاز شد و مشخص شد «محمد پ» در باغی متروکه واقع در خیابان ۴۱ توس مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. به همین دلیل گروهی آموزش دیده از عوامل انتظامی با راهنمایی مستقیم سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس کلانتری مشهد) به سمت باغ مذکور حرکت کرده و نگهبان ۴۷ ساله باغ را دستگیر کردند.

«محمدرضا-س» در بازجویی ها گفت: باغ متروکه ای که دور آن دیوار کشیده شده متعلق به افراد دیگری است و اسلحه وینچستر را به من دادند تا در مواقع لزوم از خودم دفاع کنم! من هم آن را در تپه شنی پنهان کردم، اما عصر شانزدهم شهریور«محمد پ» (کشته شده، ۲۴ ساله) به همراه دوستش و اطرافیانش به باغ آمدند. در این هنگام اسلحه وینچستر را بیرون آوردم تا در جای دیگری پنهانش کنم، اما بچه ها آن را از من گرفتند تا در حالت های مختلف عکس بگیرند! وقتی ماشه را فشار دادم و مطمئن شدم که گلوله ای داخل آن نیست، اسلحه را به آنها دادم. اما یک لحظه «امیرحسین» (۱۶ ساله) آن را به سمت در باغ برد که «محمد» در باغ را باز می کرد. ناگهان صدای شلیک گلوله در هوا پیچید و در میان حیرت گلوله به سر «محمد» اصابت کرد و او روی زمین افتاد. همه ترسیدند و فرار کردند. در این هنگام «جواد» (یکی از دوستان محمد) با اورژانس تماس گرفت و من از ترس دوباره اسلحه را پنهان کردم، اما ساعتی بعد متوجه شدم «محمد» در مرکز درمانی فوت کرده است!

در پی اعترافات این پاسدار جانباز، قاضی خاکشور بلافاصله دستور دستگیری امیرحسین را صادر کرد اما وی روز گذشته به اداره قتل پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه و خود را تسلیم قانون کرد. وی که از این حادثه تلخ به شدت ترسیده و نگران شده بود در بازجویی ها مدعی شد: نمی دانستم گلوله ای در اسلحه وینچستر باقی مانده است و فقط برای شوخی ماشه را فشار دادم که ناگهان گلوله شلیک شد. . تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی مشهد در حالی ادامه دارد که سلاح وینچستر نیز کشف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا