ورزشی

نوروز ۱۴۰۵؛ تاریخ جدید برای افتتاح ورزشگاه آزادی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از احتمال بازگشایی مجموعه ورزشگاه آزادی در نوروز ۱۴۰۵ پس از بازسازی کامل خبر داد!

بازسازی ورزشگاه آزادی در ماه های اخیر و زمان بازگشایی آن به دلیل برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و همچنین دیدار استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر آسیا به یکی از مواردی تبدیل شده است. دغدغه اهالی فوتبال است و مسئولان مربوطه در این باره اطلاعات دقیقی داده اند. انجام نشده است تاریخ های مختلفی برای بازگشایی آزادی پیشنهاد شده است.

حسین طلا، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در آخرین اظهارات خود در برنامه تلویزیونی «تهران۲۰» درباره زمان بازگشایی ورزشگاه آزادی گفت: در آخرین جلسه ای که با احمد دنیامالی (وزیر ورزش) داشتیم. وی به افزایش تقاضای اجتماعی اشاره کرد. و ما باید بعد از تعمیر قسمت هایی از ورزشگاه را که در حال بازسازی هستند دوباره پر کنیم و سپس برای بازسازی به قسمت های دیگر برویم. این دیدگاه فعلی وزیر ورزش است.

وی در این برنامه تلویزیونی همچنین عنوان کرد: «در صورت وجود بودجه، بازسازی ورزشگاه آزادی که از تیر امسال دور جدید آن آغاز شده است که اگر بین آن وقفه نباشد یک سال و نیم طول می کشد و در این صورت ورزشگاه آزادی پس از بازسازی کامل در عید ۱۴۰۵ آماده بازگشایی می شود!

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز، برگزاری هر مسابقه در ورزشگاه آزادی که در حال بازسازی است، چهار روز به زمان آماده سازی و همچنین هزینه های نوسازی اضافه می کند و به پنج هزار میلیارد می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا