اخبار اقتصاد ایران

نوسان قیمت در بازار خودرو+ گشتی در قیمت‌ها :: افق میهن

قیمت خودرو امروز در نوسان بود. این نوسان در بین محصولات داخلی با مقدار کم و در بین محصولات مونتاژی بیشتر گزارش شده است. البته برخی از آنها همچنان با نرخ های قبلی در بازار معامله می شوند.

به گزارش افق میهن، قیمت خودرو امروز یکشنبه ۱۱ است شهریور ۱۴۰۳ در بازارهای داخلی و مونتاژی بی ثبات اعلام شد. به طوری که شدت و قیمت خودروهای مونتاژی بیشتر از داخل بوده و در برخی محصولات به ۹۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

لازم به ذکر است نوسانات نرخ دلار بر بازار خودرو نیز تاثیر گذاشته و بیشتر محصولات مونتاژی و داخلی تحت تاثیر آن کانالیزه شده است.
قیمت خودرو در بازار داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمامی محصولات نوسانی قابل مشاهده است.

سورن پلاس برخلاف روزهای گذشته از ابتدای امروز با چهار میلیون تومان کاهش به محدوده ۶۹۸ میلیون تومان بازگشت.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک یکی از محصولات پرطرفدار داخلی است که با افزایش پنج میلیون تومانی به قیمت ۸۶۲ میلیون تومان رسیده است.

سهند اس یکی از خودروهای جدید سایپا است که در پارس خودرو تولید شده و در دو تیپ وارد بازار خودرو شده است. خودروی مذکور با شش میلیون تومان افت با قیمت ۵۱۴ میلیون تومان معامله می شود.

کوییک اس یکی از هاچ بک های اقتصادی بازار داخلی محسوب می شود که از ابتدای معاملات امروز با چهار میلیون تومان افت با قیمت ۴۱۲ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

محصولات مونتاژ صبح امروز تعادل قیمتی خود را از دست دادند و تقریباً با روند صعودی به کار خود ادامه دادند.

Fidelity Prestige (7 صندلی) از محصولات لوکس بهمن موتور از ابتدای معاملات امروز رکورد افزایش قیمت را در بازار مونتاژ به ثبت رساند و با افزایش ۹۵ میلیون تومانی هم اکنون با قیمت دو میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

لاماری ایما از دسته محصولات مونتاژی با هفت میلیون تومان افزایش با قیمت یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

هیوندای النترا از محصولات کرمان موتور با افزایش ۲۵ میلیون تومانی وارد کانال ۲ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان شد.

GRE Electric Luna یکی از محصولات مونتاژی عرضه شده توسط شرکت ایران خودرو است که با افت ۲۲ میلیون تومانی و یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومانی معامله می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا