ترندهای روز

نوه ۱۷ ساله ترامپ، برگ برنده او در افق میهنات شد!

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (irtahlil.com):

سخنرانی نوه ۱۷ ساله ترامپ در همایش جمهوری خواهان مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

نوه 17 ساله ترامپ برگه برنده او در افق میهنات شد!

دیروز، او در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان به مدت سه دقیقه و ۳۰ ثانیه سخنرانی کرد و گفت که تصمیم گرفت برای برجسته کردن جنبه‌هایی از شخصیت پدربزرگش که مردم درباره‌اش نمی‌دانند صحبت کند.

پدربزرگ «عادی» که وقتی پدر و مادر توجهی نمی کنند به نوه هایش آب نبات و نوشابه می دهد و در میانه روز مدرسه با او تماس می گیرد تا درباره بازی های گلف آنها گزارش رد و بدل کنند و حتی در میانه «این پرونده ها و دادگاه ها» او. آگاه است که باید وضعیت نوه اش را بداند.

یانگ کای به محاکمه اخیر دونالد ترامپ در نیویورک اشاره می کند. جان بولتون در عین حال به جمهوری خواهان هشدار داد که مسیر خود را تغییر دهند و “یک مجرم محکوم” را به عنوان نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده معرفی نکنند.

با این حال، کی می گوید که پدربزرگش کسی است که قرار است “عظمت را به آمریکا بازگرداند” و آقای ترامپ اکنون برای یک دوره دوم می جنگد. یک ترور ناموفق نیز داستان او را جذاب تر و گیرا کرده است. او همچنین افق میهن های هوشمندانه ای برای کمپین خود داشت، از افق میهن جی. دی. ونس توجه کارگران و رانندگان آمریکایی را جلب کرد تا نوه نوجوان خود را برجسته کند و نگاهی به موقع به نسل بیاندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا