ورزشی

نویدکیا برای پرسپولیس شرط عجیب گذاشت

بحث انتقال محمد خدابندلو به پرسپولیس مدت هاست مطرح شده است; هافبک باتجربه ۲۴ ساله مس رفسنجان در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهاد سرخپوشان پایتخت مواجه شده است اما نارنجی پوشان تاکنون با انتقال او موافقت نکرده اند.

مسی ها که برای انتخاب سرمربی خود با چالش های مختلفی مواجه بودند، هر بار به دلیل ماجرای انتقال خدابندلو به پرسپولیس به تعویق افتادند. این سرمربی جوان در جریان حضور کوتاه مدت سعید دخی در مس رفسنجان کاملا با رفتن خدابندلو مخالفت کرد. با بازگشت دقیق به شمسآذر بار دیگر بحث انتقال این هافبک جوان و باتجربه مطرح شد و حالا به شکل دیگری ادامه یافته است.

هافبک سابق تیم های پیکان، ذوب آهن و گلگهر سیرجان که همواره علاقه خود را به پرسپولیس نشان داده، حالا با حضور محرم نویدکیا به عنوان سرپرست کادر فنی مس رفسنجان بار دیگر درخواست رضایت نامه خود را داده است.

نویدکیا با اینکه مخالف جدایی خدابندلو است اما وقتی با اصرار او برای جدایی مواجه شد درخواست جالبی کرد. سرمربی جدید مس رفسنجان با توجه به سابقه همکاری با مسعود ریگی در سپاهان و علاقه وی به سبک بازی این هافبک پرسپولیس، اعلام کرده در صورت اضافه شدن ریگی به مس رفسنجان، با جدایی خدابندلو موافقت خواهد کرد.

نویدکیا در شرایطی می خواهد ریگی را از پرسپولیس به خدمت بگیرد که بعید است قرمزها با این درخواست موافقت کنند. ریگی یکی از هافبک های باتجربه پرسپولیس است که نقش مفیدی در ترکیب تیمش دارد و قطعا پیشنهاد مس به قرمزها با مخالفت اسمار مواجه خواهد شد.

در هر صورت بحث جدایی خدابندلو از مس رفسنجان و حضور او در پرسپولیس همچنان ادامه دارد و باید دید تا پایان نقل و انتقالات زمستانی شاهد اتفاق جدیدی در این زمینه خواهیم بود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا