ورزشی

نکونام بد کار نکرد که از استقلال برود!

منصور رشیدی رباره در خصوص ادامه همکاری باشگاه استقلال با جواد نکونام اظهار داشت: ما هیچ اطلاعی از وضعیت باشگاه استقلال نداریم و نمی دانیم چه تصمیمی خواهند گرفت. نکونام خوب کار کرد و دست تیمش تا روز آخر خالی بود. گرفتن ۶۷ امتیاز مقابل یک تیم فقیر اتفاق خوبی بود، هرچند ایراداتی هم داشت. من بارها گفته ام زوجی مثل مهدی قیدی-شیخ دیاباته یا قائدی-محمد محبی را نمی توان در استقلال ایجاد کرد و کادر فنی استقلال بدون حضور این بازیکنان خوب تیم را بالا برد.

وی در ادامه افزود: نکونام نتایج بدی نگرفت که بخواهد برود. اگر مربی خارجی بیاورند چندین ماه طول می کشد تا با فرهنگ فوتبال ایران آشنا شود. نکونام یک سال در استقلال مربیگری کرد و آشنایی زیادی با این تیم دارد به خصوص اینکه استقلال در فصل پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و می تواند از تجربیات این مربی استفاده کند.

بازیکن پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره دیدار تیم ملی ایران با ازبکستان در آخرین دیدار مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قاره آسیا گفت: صعود ایران قطعی شده و باید در این بازی پیروز شود و برود. به عنوان رهبر به مرحله بعد. جدای از این موضوع، هر دو تیم به دنبال برد و دفاع از پرچم کشورشان هستند. قالنویی طبق قول خود در مسابقات اخیر از جوانان استفاده کرده است، البته امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال از وضعیت خط دفاع و دروازه بانی تیم ملی انتقاد کرد و اظهار داشت: دریافت گل در بازی با هنگ کنگ زنگ خطری برای فوتبال ایران بود. برای فوتبال ایران خوب نیست که از هنگ کنگ اینطور گل بزند. قلعه نویی و کادر فنی تیم ملی باید به فکر خط دفاعی و دروازه بان این تیم باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا