ورزشی

نکونام تا بازی السد ابقا شد

به اطلاع هواداران و رسانه های محترم می رساند، به دلیل استعفای سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال جناب آقای جواد نکونام در تاریخ ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳ از سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان پس از جلسه هیئت مدیره مدیران و بررسی های لازم، اعضای هیات مدیره استقلال به این گروه تصمیم گرفتند با توجه به زمان باقی مانده تا دیدار مقابل السد در لیگ برتر آسیا و حساسیت های موجود، سرمربی و اعضای فنی کارکنان کوما به مفاد قرارداد حرفه ای با باشگاه استقلال پایبند بوده و با انگیزه و قدرت به فعالیت خود ادامه خواهند داد. دادن

قطعا این دیدار برای استقلال و هوادارانش از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، بنابراین رفتن سرمربی در این مقطع به نفع تیم و باشگاه نیست. هیات مدیره استقلال تا پایان بازی با السد بررسی های لازم و دقیق تری را در خصوص استعفای آقای نکونام انجام خواهد داد. باید تصمیمات لازم گرفته شود.

همچنین به اطلاع هواداران محترم می رساند، با توجه به زمان کوتاه تا پرواز کاروان استقلال به قطر، امکان پذیرش استعفای سرمربی وجود ندارد و انتخاب سرمربی امری زمان بر است. به همین دلیل انتظار می رود هواداران محترم با درک صحیح از شرایط موجود همچنان مانند همیشه در کنار باشگاه باشند تا اتفاقات مورد نظر در آرامش کامل برای باشگاه استقلال رقم بخورد.

این تصمیم با هدف حفظ تمرکز تیم و کسب بهترین نتیجه ممکن در بازی پیش رو گرفته شد. هیئت مدیره باشگاه ضمن قدردانی از زحمات و زحمات آقای نکونام، پس از پایان این مسابقه و در زمان مناسب تصمیم نهایی در خصوص استعفای ایشان را اعلام خواهد کرد.

از تمامی هواداران عزیز و پرشور استقلال تقاضا داریم با حمایت بی دریغ از تیم، بازیکنان و کادر فنی ما را در این راه یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا