اخبار اقتصاد ایران

نگاهی به بازار این هفته میوه و سبزی/ پیاز 25هزارتومانی در بازار :: افق میهن

قیمت عمده محصولات کشاورزی (میوه و تره بار) هفته جاری ۲۳ تا ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳ را میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام کرد.

به گزارش افق میهن، قیمت عمده محصولات کشاورزی (میوه و صیفی جات) برای این هفته ۲۳ تا ۲۹ است. مهر ماه ۱۴۰۳ را میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام کرد.

در ادامه قیمت انواع میوه های تولید داخل در میوه فروشی های مناطق مرکزی شهر رو به کاهش است.

هر کیلوگرم آلو ۵۰ تا ۷۹، انگور ۵۹۸۰۰ تا ۱۴۸، انجیر سیاه ۵۰ تا ۸۹، سیب ۵۰ تا ۸۹، هلو بدون هسته ۵۰ تا ۷۷۵۰۰، گلابی ۹۷ تا ۱۱۸، لیمو شیرین ۴۹۸۰۰ تا ۴۹۸۰۰ تا هاوینور به ۵۰، شلیل ۵۰ به ۱۱۸، انار ۷۹ به ۸۹ و پسته ۲۹۸ به ۳۹۸ هزار تومان.

در بازار میوه های وارداتی، موز کیلویی ۸۴ هزار و ۸۰۰ تا ۹۰ هزار و ۸۰۰، آناناس ۱۱۵، نارگیل ۹۰ و انبه ۲۳۸ تا ۲۶۸ هزار تومان فروخته می شود.

بازار سبزیجات

قیمت انواع سبزی تولید داخل در میوه فروشی های مناطق مرکزی شهر به شرح زیر است.

گوجه فرنگی ۱۹۸۰۰ تا ۲۳۸۰۰ در هر کیلوگرم گوجه گیلاسی ۳۹۹۰۰ تا ۵۰ هویج ۲۲۸۰۰ تا ۲۹۸۰۰ کاهوی رسمی ۲۵ تا ۳۵۸۰۰ کاهو سالاد ۲۵ تا ۳۵۸۰۰ سی سی کلم بروکلی ۴۰۹۸۰۹ ذرت ۳۹۸۰۰ تا ۴۹۸۰۰ خیار ۳۵۸۰۰ تا ۴۴۸۰۰ ، لوبیا سبز ۳۹۸۰۰، شلغم ۲۹۸۰۰، چغندر ۲۹۸۰۰، فلفل دلمه ای سبز ۳۹۸۰۰، فلفل ۶۰، سیر ۳۰۰ و لیموترش ۵۰ تا ۸۹ هزار تومان.

در این بازار سیب زمینی کیلویی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تا ۲۳ هزار و ۸۰۰، پیاز قرمز ۲۵، پیاز سفید ۲۴ هزار و ۸۰۰ تا ۲۵ هزار و ۸۰۰ و پیاز زرد ۲۴ هزار و ۸۰۰ تا ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می رسد.

باید گفت؛ این هفته میوه و تره بار ۴۵ درصد ارزان تر و ۳۳ درصد در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا