خودرو

نگاهی به خودرو چانگان CS55 پلاس


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن، چانگان CS55 پلاس هماهنگی بین ظاهر شیک و عملکرد برتر را به ارمغان می آورد. چانگان CS55 پلاس با موتور قدرتمند و فناوری های پیشرفته آماده ارائه یک تجربه رانندگی هیجان انگیز است. Changan CS55 Plus ویژگی های بیشتر، امنیت بیشتر و عملکرد بهتر را ارائه می دهد. یک ماشین جذاب ارائه می دهد. چانگان CS55 پلاس با طراحی شگفت انگیز و ویژگی های راحتی منحصر به فرد، نمادی از قدرت و شکوه در دنیای خودرو است. به خواندن نظرات و معرفی بیشتر در مورد خودرو ادامه دهید. چانگان CS55 پلاس ما پرداخت می کنیم

در چانگان CS55 پلاس

اگرچه طراحان چینی هنگام ایجاد ظاهر خارجی چانگان CS55 پلاس از مدل های اروپایی فاصله گرفته اند، اما همچنان می توان اصول طراحی خودروهای اسپرت اروپایی را در فضای داخلی این خودرو رعایت کرد. اگر به فضای داخلی چانگان CS55 پلاس نگاه کنید، شباهت های این خودرو با فضای داخلی نسل جدید خودروهای پژو را به وضوح مشاهده خواهید کرد. فرمان کوتاه و مسطح به همراه پنل نمایشگر نصب شده در بالای آن از جمله عناصر طراحی داخلی خودروهای پژو هستند که در چانگان CS55 پلاس نیز دیده می شود.

داشبورد Changan CS55 Plus به صورت لایه ای ساخته شده است و هر لایه دارای تعدادی کنترلر یا یک نمایشگر است. کنسول میانی بین دو صندلی نیز بلند است و صندلی های ردیف جلو را کاملا از یکدیگر جدا می کند. اما با توجه به فاصله بین دو محور ۲۶۵۶ میلی متری و سقف بلند، سرنشینان این خودرو به نظر مشکلی ندارند.

طراحی چانگان CS55 پلاس

اگر خودروهای سری چانگان یونی را دیده باشید، متوجه شباهت آن ها با چانگان CS55 پلاس خواهید شد. در واقع، طراحان چانگان ایده های عجیب و غریب سری Uni را با ظاهر یک SUV معقول و معمولی ترکیب کرده اند تا ظاهر CS55 Plus را ایجاد کنند. از ویژگی های قابل توجه جلوی چانگان CS55 پلاس می توان به جلوپنجره بزرگ جلوپنجره و همچنین چراغ های تیز و کشیده و بریدگی های گوشه سپر اشاره کرد. در نمای جانبی شاهد ظاهری کاملا ساده هستیم که رنگ نارنجی جایگزین رنگ قرمز قبلی شده است. از ویژگی های خاص قسمت کناری این خودرو می توان به رینگ های آلومینیومی دو پره پنج پره اشاره کرد.

تفاوت اصلی ظاهری بین نسل اول و دوم چانگان CS55 پلاس، گذار از طراحی اروپایی به آسیایی است. به همین دلیل در نمای عقب این خودرو شاهد ظاهری مشابه با خودروهای لکسوس هستیم که به دلیل آشنایی در بین مشتریان ایرانی، نقطه قوت کراس اوور چانگان محسوب می شود.

چانگان CS55 پلاس

ویژگی ها و تجهیزات چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 پلاس در نسخه های مختلف به بازار عرضه شده است و در کامل ترین نسخه آن طیف وسیعی از امکانات رفاهی و ایمنی در اختیار مالک قرار گرفته است. در صورتی که چانگان CS55 پلاس با امکانات ایمنی و رفاهی جامع به دست مشتریان ایرانی برسد، دیگر کراس اوورهای این رده با رقابت جدی روبرو خواهند شد.

تجهیزات چانگان CS55 پلاس شامل: سنسور نور و سنسور باران، چراغ های LED، تنظیم برقی صندلی های جلو، سیستم صوتی با صفحه نمایش ۱۰ اینچی، دوربین دید عقب و دوربین ۳۶۰ درجه، دستیار صوتی، سیستم کنترل پایداری و کشش است. کنترل، شش کیسه هوا، ترمز دستی برقی، کروز کنترل تطبیقی، رادار خروج از خط، سیستم جلوگیری از برخورد از جلو، شارژر بی سیم، دوربین ثبت رویداد و سیستم تهویه با تصفیه هوا.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا