ارزهای دیجیتال

نگاهی به علاقه روسای جمهور آمریکا به بیت کوین

به گزارش ایران تحلیل:






از آنجایی که روز رئیس جمهور در ایالات متحده جشن گرفته می شود، بحث هایی در مورد اینکه آیا رهبران سابق این کشور به بیت کوین (BTC) علاقه مند هستند یا خیر، مطرح شده است.



به گزارش ایران تحلیل، با توجه به نگرش های متفاوت جو بایدن، رئیس جمهور کنونی و رقیبش دونالد ترامپ نسبت به ارزهای دیجیتال، کارشناسان تاریخی معتقدند که برخی از روسای جمهور قبلی ممکن است به آن علاقه داشته باشند.

رؤسای جمهور که احتمالاً به بیت کوین علاقه مند هستند

لوک نیچر، استاد برجسته تاریخ ریاست جمهوری در دانشگاه چپمن، با بررسی ویژگی ها و اقدامات تاریخی روسای جمهور قبلی، سه نام را به عنوان نامزدهایی که ممکن است علاقه مند به سرمایه گذاری یا حمایت از بیت کوین باشند، شناسایی کرده است.

اندرو جکسون

اندرو جکسون، هفتمین رئیس جمهور، به دلیل دیدگاه های پوپولیستی و ضدیتش نسبت به نخبگان مالی، بسیار مورد توجه است. مخالفت تاریخی جکسون با سیستم بانک مرکزی با اصول اصلی طرفداران بیت کوین که به دنبال جایگزینی برای ساختارهای مالی سنتی هستند، سازگار است.

ریچارد نیکسون

دومین رئیس جمهور شناسایی شده توسط نیشتر ریچارد نیکسون، سی و هفتمین رئیس جمهور ایالات متحده است، که تصمیم جسورانه او برای خروج ایالات متحده از استاندارد طلا در سال ۱۹۷۱ نشان دهنده تمایل او برای به چالش کشیدن پارادایم های پولی موجود است.

توماس جفرسون

رئیس جمهور موسس توماس جفرسون، که از سال ۱۸۰۱ تا ۱۸۰۹ خدمت کرد، نیز به عنوان حامی احتمالی بیت کوین شناخته شده است. دیدگاه جفرسون برای آمریکا مبتنی بر تمرکززدایی و ارزش های کشاورزی بود که با دیدگاه صنعتی الکساندر همیلتون متفاوت بود.

روسای جمهور که احتمالاً به بیت کوین اهمیت نمی دهند

موقعیت فعلی رئیس جمهور ایالات متحده

در حالی که گمانه زنی های تاریخی جذاب هستند، دولت فعلی تحت جو بایدن گام های مشخصی برای درک و تنظیم دارایی های دیجیتال، از جمله ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی برداشته است. اگرچه بایدن شخصاً حمایت مستقیمی از ارزهای دیجیتال ابراز نکرده است، رویکرد فعالانه دولت او در قبال دارایی های دیجیتال گام مهمی در جهت ادغام این فناوری ها در چارچوب اقتصاد ملی است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا