اخبار اقتصاد ایران

نگاهی به مهمترین اخبار بانک ایران زمین در سال 1402 :: ایران تحلیل

افزایش کاربران بانک ایران زمین

در سال ۱۴۰۲ با توسعه اکوسیستم دیجیتال و ایجاد تنوع در خدمات تلفن همراه بانک فراز ایران زمین، رشد چشمگیری در تعداد کاربران این بستر بانکی مشاهده شد.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی اداره داده کاوی و هوش تجاری این بانک، تعداد تراکنش های انجام شده از طریق تلفن همراه بانک فراز ایران زمین نسبت به سال گذشته بیش از ۳۴ درصد افزایش یافته است و بر اساس مسیر تعیین شده توسط تاپ مدیران این بانک روند صعودی جذب کاربران جدید را پیش بینی می کنند.

ارائه خدمات باز بانکی به مشتریان

بانک ایران زمین با استفاده از هوش مصنوعی و داده کاوی اطلاعات مشتریان، خدماتی متناسب با نیاز آنها ارائه می‌کند و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با ترکیب اطلاعات بانکی خود در یک مکان، علاوه بر دسترسی به خدمات گسترده بانکی، تصویری دقیق به دست آورند. برای استخراج بیشتر از وضعیت مالی خود.

بانک ایران زمین از طریق پلتفرم فراز خود با ایجاد اکوسیستم بانکی متفاوت، فرصت مناسبی را برای کسب‌وکارهای مختلف به‌ویژه استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها برای تولید و خلق محصولات با استفاده از روش‌های نوآورانه در کنار خدمات متنوع بانکی فراهم کرده است. محصولات جدید ایجاد کنید و سودآور شوید.

شرکت توسعه فناوری های نوین بانک ایران زمین با نام اختصاری فراز به همراه مرکز نوآوری ایران زمین به عنوان بازوهای فناوری اطلاعات بانک ایران زمین بیش از ۳۰۰ خدمات بانکی را در قالب رابط های برنامه نویسی استاندارد (API) بر روی فراز ارائه کرده است. سکوی ایران زمین. و علاوه بر آن خدمات بانکی بسیاری را در قالب ویجت ارائه کرده است که ضمن ارتقای امنیت، فرآیندها و اجرا را تسهیل کرده و برای مشتریان این بانک ارزش افزوده ایجاد کرده است.

رونمایی از سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین

بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک های پیشرو در زمینه مدیریت ریسک عملیاتی در کشور، توانست با راه اندازی این سامانه، شناسایی عوامل ریسک و ایجاد بانک اطلاعاتی زیان را تسهیل کند.

سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین ضمن ایجاد تعامل و ارتباط بین واحدهای مختلف این بانک، امکان سنجش ریسک عملیاتی مرتبط با تمامی فعالیت های عملیاتی بانک را فراهم کرده است.

این سامانه علاوه بر جمع آوری اطلاعات مربوط به زیان در هر شعبه، امکان ثبت وقایع زیان را در اختیار کاربر قرار می دهد و عاملی کلیدی برای تصمیم گیری موثر خواهد بود.

هم افزایی بانک سینا و ایران زمین در زمینه باشگاه مشتریان

بانک سینا بر اساس چشم‌اندازی که برای باشگاه مشتریان خود در نظر گرفته است، نه تنها تصمیم به بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتریان به بانک می‌کند، بلکه با دریافت خدماتی که در این باشگاه از طریق بازاریابی و جذب مشتریان ارزنده در نظر گرفته می‌شود. سیستم بانکی در نظر دارد مسیر جدیدی را در ارائه خدمات باشگاه مشتریان در سیستم بانکی ترسیم کند.

بر اساس این گزارش، ارائه خدمات ویژه و با کیفیت در باشگاه مشتریان می تواند مشتریان را به ماندن در بانک سینا ترغیب کند و وفاداری آنها را به بانک تقویت کند. از سوی دیگر ارتقای تجربه مشتریان با استفاده از ذخایر شرکت وفاداری آرمان در چند سال گذشته به حفظ مشتریان ارزشمند این بانک کمک می کند.

یکی از اتفاقات مهمی که در این همکاری رخ داد، برای اولین بار، دو بانک رقیب توانستند با کنار گذاشتن مسائل خارج از عرف، بدون دغدغه مدل استاندارد و جهانی به پیشبرد این هم افزایی کمک کنند. نگرانی از عدم ارائه اطلاعات مشتریان به رقبا برای همه بانک های کشور وجود دارد، اما این همکاری نشان داد که اگر اراده ای برای کاهش هزینه ها و ورود سریع به بازار وجود داشته باشد، قطعاً راهی برای رسیدن به اهداف مشترک بدون آسیب رساندن به بازار وجود دارد. کسب و کار. بانک ها در کشور وجود دارد.

سامانه بارگیری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات بانک ایران زمین

تسهیلات گیرندگان بانک ایران زمین از این پس می توانند اطلاعات مربوط به قرارداد تسهیلات خود و قرارداد مربوطه را در سامانه فرابورس این بانک ذخیره و مشاهده کنند.

مشتریان بانک ایران زمین می توانند با درج کد ملی و شماره قرارداد تسهیلات خود در سامانه تسهیلات مشتریان، اطلاعات مربوط به تسهیلات دریافتی خود را مشاهده کنند.

عرضه گواهی سپرده ویژه با نرخ ۳۰ درصد در کلیه شعب بانک ایران زمین

گواهی سپرده ویژه با هدف تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی با مجوز از بانک مرکزی در بانک زمین ایران عرضه شد. لازم به ذکر است علاوه بر واریز سود این گواهی سپرده به صورت ماهانه، امکان خرید مجدد قبل از سررسید نیز وجود دارد.

دارندگان گواهی سپرده ویژه می توانند از این گواهی به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات بانکی استفاده کنند.

اعطای تسهیلات کمک هزینه ثبت نام برای خرید خودرو وارداتی در بانک ایران زمین

با آغاز ثبت نام طرح تلفیقی عرضه خودروهای وارداتی، بانک زمین ایران به متقاضیان این طرح در دو سطح به مبلغ یک و دو میلیارد ریال تسهیلات اعطا می کند.

متقاضیان می توانند پس از افتتاح حساب و یا اعلام حساب خود در بانک ایران زمین به عنوان حساب نمایندگی و ارائه مبلغ پیش پرداخت جهت معرفی حساب به سازمان پشتیبانی از این تسهیلات بهره مند شوند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به یکی از شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز تماس مشتریان بانک ایران زمین به شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ تماس حاصل نمایند.

تولد طرح ملی توانمندسازی محله در بانک زمین ایران

طرح ملی توانمندسازی محله با مشارکت چهار نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با حمایت بانک ایران زمین با هدف از ارائه خدمات در پنج حوزه مسکن، اشتغال، بهداشت، تغذیه، پوشاک و آموزش در محلات کم برخوردار کشور در سال ۲۰۲۰ اجرا شده است. در این مراسم کاظم دهقان، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ) با اشاره به طرح ملی توانمندسازی محله، تعامل بی نظیر کسب و کارها و محلات با حوزه های پرداخت و بانکی اظهار داشت: این طرح دقیقاً تعریف بانکداری دیجیتال است. که بتوانیم امور بانکی را بر اساس نیاز مشتری طراحی و در اختیار مشتریان قرار دهیم. این پروژه می تواند نقطه عطفی در نظام بانکی کشور باشد.

دهقان ارائه خدمات بانکی در این مقیاس را منحصر به فرد دانست و افزود: بانک ایران زمین در این فرآیند نوآوری جدیدی را برای کشور رقم خواهد زد و امیدواریم با استفاده از ظرفیت ها و زیرساخت های ارائه شده بتواند در این زمینه اقدام کند. خدمات بهینه.” در این مراسم تفاهم نامه همکاری مشترک طرح ملی توانمندسازی محله به امضای مدیران ارشد بانک ایران زمین و بنیاد آینده سازان محلات (باما) رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا